poniedziałek, 23 września 2013

Złote Gody

Dziś kolejna kartka dla Państwa Czesławy i Franciszka z okazji 50 Rocznicy Ślubu... Tak wyjątkowy jubileusz wymaga wyjątkowej oprawy :)
Przygotowałam karteczkę w beżu,starym złocie i z dodatkami bordo. Inspiracją dla mnie była mapka smile-and-scrap, gdzie zgłaszam karteczkę.

Mapka


I moja interpretacja


W całości powstała z papierów GP,liście wykonałam z I-Kropki, szydełkowy kwiat oczywiście od Marty i Alicji :) a bordowe różyczki z Rapakivi


Cyferki-tekturki pochodzą ze Scrapińca - wytuszowałam je i ozdobiłam perełkami w płynie




Kartka w klimacie vintage, więc zgłaszam ją również do Craftowego Ogródka - wyzwanie tematyczne-vintage



50 lat razem - jedna miłość, jedno życie... Kartka wędruje na wyzwanie 17 - one - blog sklep ewa




Jeszcze tylko dziś, do północy możecie zgłaszać się na moje Candy :)
Twórczego tygodnia Wam życzę!!!

24 komentarze:

  1. Bardzo piękna i elegancka karteczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urzekła mnie Twoja kartka, przede wszystkim dlatego, że motyw muzyczny zastosowałs, który tak bardzo jest mi bliski..Karteczka na wysokim poziomie:) powodzenia we wyzwaniu:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale rewelacja!!!
    Niesamowicie pomysłowa karteczka - gratuluję i powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna interpretacja mapki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty to wszystko wyśmienicie połączyłaś! Mega cudna jest ta Twoja prac! Piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Iluszko ... ja już nie mam słów. Niesamowita kartelucha, brązy ecru, zadbałaś o każdy detal, ślicznota i powodzenia na wyzwaniu. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że nasze kwiatki ci się podobają i wykorzystujesz ja w swoich dziełach! Jak zawsze pięknie ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest. :)) Kompozycja jest cudowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się taki klimaty vintage:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna oprawa fakt , powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszła!!! Naprawdę beże i bordo to cudne połączenie i te liście... świetnie pogniecione. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest śliczna, uwielbiam takie kolory nadają niesamowity klimat. A Państwu, które otrzyma tę kartkę gratuluję wytrwałości w miłości;>
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepieękna karteczka, w sam raz na okoliczność tak wzniosłego jubileuszu. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Baaardzo ciepła karteczka i kolejna urzekająca kompozycja w Twoim wydaniu! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka, w cudnej ciepłej kolorystyce - takiej jak lubię. I nawet szydełkowy drobiazg się pojawił :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka na piękną okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie te listeczki wyginasz, wyglądają jak żywe, mają Jubilaci szczęście móc na żywo oglądać Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna pamiątka! Sama mapka była już bardzo ciekawa, a Ty jeszcze ciekawiej ją zinterpretowałaś tą kartką!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajna karteczka :)) wiem ze sie powtarzam, ale nic na to nie poradze ze bardzo podoba mi sie Twoj styl :D i wszystko co wylazi spod Twych lapek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...