środa, 11 września 2013

Urodzinowy exploding box

Dziś mam dla Was urodzinowy exploding box, który powstał jakiś czas temu. Właśnie trafił do Jubilatki,więc już mogę Wam go pokazać :)
Powstał w kolorkach, które uwielbia obdarowana osoba, czyli mięta, malina, granat i beż - niezła mieszanka :) Obowiązkowo musiało znaleźć się zdjęcie dzieciaczków, a w środku drugie mini-pudełko na upominek - biżuterię.
I tak powstał taki oto boxsik...



Ukochane Maleństwa Jubilatki :) Tekturkowe motylki z I-Kropki spryskałam tuszem w sprayu, napis love pochodzi z TricksArt i oczywiście magnoliowe skrzydełko :)


Słonie pochodzą z TricksArt, delikatnie je wytuszowałam, a całość dopełnia fantastyczna taśma washi BE HAPPY :)




I maleńkie pudełeczko, które skrywa piękną biżuterię :) Cyferki - Scrapiniec




Mam nadzieję, że upominek wywołał uśmiech na twarzy Jubilatki...

Dziękuję za Wasze miłe słówka pod ostatnim postem i raz jeszcze przypominam o trwającym CANDY, na które Was bardzo serdecznie zapraszam :)

21 komentarzy:

  1. Oj piękne pudełko :) A słoniki są bombowe, cudne i słodkie.Muszę w końcu zainwestować w jakieś fajne tekturki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny box, jestem pewna, że jubilatce bardzo się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po mistrzowsku wykonana praca, piękne pudełko!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, bardzo mi się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. estetyczne i pomysłowe :)
    cudeńka robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ pomysłowe pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ paleta kolorów! :)) Totalny misz masz ale wyszło rewelacyjnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe co będzie w środku w tym małym pudełeczku :) super pomysł, świetnie przyzdobione ścianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czadowy box , te słonie ze splecionymi tąbami mnie powaliły

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i przemyślana pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba każda kobieta chciałaby dostać taki prezent. Idealny na przechowywanie małych drobiazgów :)
    Pozdrawiam http://www.mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kartka z kalendarza, takiej jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na taki sposób ozdobienia box-a. Ogromnie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie te słoniki sa obłedne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne :) bardzo podoba mi się ścianka ze słoniami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne!!!

    Mam nadzieję że będziesz zaglądała co czwartek i wypijała z nami kawusię.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  17. To dopiero się nazywa prezent prosto z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie ozdobiona każda ze ścianek, a pomysł pudełeczka w pudełku ... genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to zrobiłaś tak inaczej

    OdpowiedzUsuń
  20. jubilatka na pewno byla zadowolona, bo fajne pudeleczko zrobilas :D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...