poniedziałek, 30 września 2013

Album w formie miarki wzrostu...

albo miarka wzrostu w formie albumu :) Sami zadecydujcie,którą formę wybieracie, a teraz kilka szczegółów :)
Praca powstała z okazji pierwszych urodzinek Maksa. Otrzymałam kilka zdjęć małego Jubilata, z których miał powstać mini album. Jednak pod każdym zdjęciem miał się znaleźć cytat, oczywiście pasujący do zdjęcia. Gotowa praca miała przypominać dziecięcą miarkę wzrostu, którą będzie można zawiesić, a po złożeniu nie zajmie zbyt wiele miejsca i zmieści się bez problemu w szufladzie.
Po uwzględnieniu wszystkich wytycznych powstała miarka (album), która po złożeniu jest niewielkich rozmiarów, 12x12cm, natomiast rozłożona to tylko 12x120cm :)
A prezentuje się tak


okładka


środek


i tył


po zdjęciu sznureczka można go przełożyć przez dziurki z nitami i zawiesić






wszystkie tekturki (TricksArt i Scrapiniec) pokryłam medium pękającym, do tego odrobina perełek w płynie i taśma washi








A na ostatniej stronie kopertka z wkładką na własne M1 ;)


Uśmiechu nie brakuje, więc pracę zgłaszam na wyzwanie 123scrapuj Ty - z uśmiechem

Ostatnio królują u mnie prace dziecięce,więc w najbliższym czasie właśnie tej tematyki spodziewajcie się :)))
A za oknem piękna, polska,złota jesień, więc uśmiecham się do Was najpiękniej jak umiem :)))

24 komentarze:

  1. Nic dodać, nic ująć...rewelacja! I to pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł na tą miarkę wzrostu. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńka w odpowiednim wzroście

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny, bardzo dopracowany :) fajowa forma :) i urocze są te serduszkowe girlandy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysły to Ty masz rewelacyjne - podziwiam szczerze.
    Życzę Ci zasłużonego powodzenia w wyzwaniu i również przesyłam uśmiech.
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywna z Ciebie osóbka. Nie dość ze śliczne, to jeszcze praktyczne i pomysłowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No bomba pomysł :) I jak zawsze ekstra wykonanie, zaskakujesz mnie coraz bardziej :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i pomysłowy album :-))) I dodatkowo wspaniała pamiątka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. każda Twoja praca to popis zdolnych rączek które tworzą takie cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. praca pzrecudna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Albumik jesr rewelacyjny !!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest przepiękny!!! wspaniała pamiątka!
    Wszytko w nim mi się podoba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Albumik zachwycił nie tylko nasze serducha :) rodzicom Maksa mowę odebrał...sprawił,że łza wzruszenia pojawiła się...a z czasem mały Maksiu z sentymentem przewertuje ,, kolejne strony '' albumu ;))) a my dziękujemy za mistrzowskie wykonanie naszego zamysłu- jak zawsze efekt końcowy przerasta nasze wyobrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No po taakich komentarzach, szczególnie Anonima, ja już nie mam co dodać... podpisuję się więc z przyjemnością pod powyższym!!
    Fajnie widzieć znajome twarze wśród uczestników mojego wyzwania. I jeszcze w sekrecie Ci napiszę, że pierwszym moim pomysłem odnośnie tej zabawy było właśnie użycie 3 uśmiechniętych zdjęć... trafiłaś więc do mojego serducha :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonim to osoba zamawiająca ten albumik, czyli moja siostrzyczka-bliźniaczka :) I cieszę się,że trafiłam pracą do Twojego serducha :)))

      Usuń
  15. Przepiękny album, pomysłowy, inny, uśmiechnięty... Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu czyżbyś wróciła już z gorącej Chorwacji? Zatem czekam na Twoje nowe cudeńka,wieczorkiem jestem u Ciebie na blogu :)))

      Usuń
  16. prześliczny, słodki albumik :)
    uwielbiam Twoje nieziemskie pomysły i kocham Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł bardzo podoba mi się albumik, jest słodki i faktycznie uśmiechnięty;> Pozdrawiam:) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna, dopracowana praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo oryginalnie, pomysłowo, zaskakująco... Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...