wtorek, 24 września 2013

Moc najpiękniejszych życzeń w Dniu Ślubu

Dziś przywitało mnie piękne,wrześniowe słoneczko, więc w niezwykle dobrym nastroju witam się z Wami :))) A z okazji wstąpienia w związek małżeński moc najpiękniejszych życzeń przesyłam Annie i Tomaszowi :)

Zgodnie z życzeniem osoby zamawiającej kartka miała powstać w odcieniach błękitu,dzięki czemu idealnie wpasowała się w wyzwanie kolorystyczne Anniko - Diabelski Młyn,  gdzie zgłaszam swoją pracę.

Paleta prezentuje się tak


A kartka tak :)




Pomiędzy bazą kartki a papierem CraftyMoly wkleiłam grubą tekturkę introligatorską, dzięki czemu kartka zyskała efekt 3D, a tekst wtopił się w ramkę :)


Delikatności, a zarazem odrobiny romantyzmu nadaje bawełniana koronka z przepięknym serduchem i oczywiście kwiaty z Rapakivi...



Kartka wędruje również na wyzwanie tematyczne Teo - Diabelski Młyn


Kartka potargana postarzaczem, pomaziana za pomocą gesso i pochlapana tuszem w sprayu :)

Koniecznie zajrzyjcie do mnie jutro, bowiem w końcu poznamy Szczęściarza, do którego polecą przydasie z mojego Candy - już nie mogę się doczekać :)))

24 komentarze:

  1. Bardzo ładna karteczka !!!
    Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ... i ta kokarda z koronki to super pomysł ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, chlapniecia oraz szarpania dają fantastycznie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna paleta barw , niebieskie i turkusy to moje kolorki i to chlapanie , świetnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  6. Inna przez to ciekawa :) Bardzo mi się podobają detale i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas dziś nadal listopadowo za oknem !!!
    Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, bardzo podobają mi się te wygniecione listki wyglądają cudnie w połączeniu z tymi kwiatkami. Kartka godna wygranej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wykorzystała oba tematy wyzwania do stworzenia pięknej karteczki.
    Wszystko świetnie do siebie pasuje a targanie i chlapanie dodało karteczce niepowtarzalnego charakteru. :)
    Trzymam kciuki za wyzwania. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również trzymam kciuki i podoisuję się pod opiniami moich poprzedniczek i poprzednika. Cudna kartka!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka - a ta kokarda... rzeczywiście rewelacja!!! Gratuluję i powodzenia w wyzwaniu...
    No i do zobaczenia jutro ;) też jestem ciekawa... - jak pewni cała reszta uczestniczek zabawy :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kolorki, takie nietypowe jak na ślub, ale świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, a efekt 3D udał się bardzo bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna i te wszystkie detale koronka itp cudo

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczna jest po prostu, cudowna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne kolorki, karteczka piekna!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna karteczka...jak wszystkie Twoje prace! Do jutra! :) trzymam kciuki za siebie...i za innych też! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe połączenia kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka wyszła Ci ślicznie, pięknie ją skomponowałaś :)
    Mam nadzieję, że jednak do mnie uśmiechnie się szczęście w Twoim candy, tak jak dziś do Ciebie uśmiechnęło się słoneczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka cudowna, piękna kolorystyka, poszarpane brzegi, to nakrapianie z boku i co mi sie spodobała ta kokardka :D świetna, ma śliczny kolor, wszystko razem daje niesamowity efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna kompozycja !!!
    Te Twoje szarpania, targania i chlapania ... dodały jej uroku !

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest piękna i w wyzwanie wpasowała się celująco!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kartka, wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...