poniedziałek, 9 września 2013

Winietki na stół weselny

Wczoraj piękne słońce przygrzewało, a dziś szaro, buro i ponuro :( Niestety jesień zbliża się wielkimi krokami, ale po cichu liczę na tę polską, złotą jesień :)
Pamiętacie TE winietki? Dziś mam dla Was ciut liczebniejszą małą armię (103szt), ale w innej kolorystyce, a mianowicie w delikatnym fiolecie-wrzosiku, z dodatkiem ciemniejszych perełek w płynie i tuszowaniami w kolorze brąz. Serduszko z I-Kropki, które wytuszowałam i potraktowałam embossingiem na gorąco, dzięki czemu pięknie błyszczy :)



Na koniec zapraszam Was na wyzwanie kolorowane Frezji PWC, na które miałam przyjemność wykonać karteczkę - inspirację - muszę Wam się przyznać, że to mój pierwszy kontakt z kredkami akwarelowymi, więc proszę o łaskawe oceny :)))
Na przekór pogodzie życzę Wam słonecznego dnia!!!

13 komentarzy:

  1. Myślę, że jak na pierwszy raz jest całkiem nieźle:) A pomysł na kartkę super. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka, przepięknie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wygląda na pierwszy kontakt , super wyszło , bardzo kolorowo -cyrkowo i dziecięco

    OdpowiedzUsuń
  4. A u nas dzisiaj pięęęęknie :) Bardzo ładne winietki ale Twoja inspiracja podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kolorowa radosna karteczka Przesyłam troszkę słoneczka bo u mnie nadal cudny dzień

    OdpowiedzUsuń
  6. Super winietki takie retro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Winietki eleganckie bardzo, a karteczka jest superaśna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Winietki bardzo proste i eleganckie, musiałaś się sporo napracować. Kartka jest cudna i już :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażenie ilości winietek, jaką zrobiłaś. A karteczka z klaunem jest piękna. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtyna świetna! Karteczka bardzo zabawna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne winietki !!
    A jeśli chodzi o kredeczki to wygląda wspaniale karteczka z klaunem i balonikami.
    Napewno pierwszy raz z tymi kredeczkami ??
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze winietki :D
    a kartka mega energetyczna :D świetnie ją pokolorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...