piątek, 6 września 2013

Kolejna dla Maksia

Kolejna i z pewnością nie ostatnia :) Karteczka, którą dziś Wam pokażę powstała na szczególne zamówienie, bowiem od rodziców dla ukochanego synka... Otrzymałam bardzo szczegółowe wytyczne, co bardzo ułatwiło mi pracę. Głównym bohaterem karteczki jest... rybka MiniMini - ulubienica małego Jubilata (mam nadzieję, że choć trochę podobna do oryginału bo wykonywałam ją ręcznie...). Rybka koniecznie miała znaleźć się w swoim podwodnym świecie... Czy się udało? Zobaczcie sami :)


Rybka wycięta z Galeriowych Papierków, brzegi wytuszowałam pomarańczowym tuszem, no i oczywiście nie mogło zabraknąć wielkich,wyłupiastych oczek rybki MiniMini :)


Wodorosty częściowo wycinane ręcznie (te zielone),gałązki pochodzą z wykrojnika drzewko MB, a spiralki powstały z łodyg papierowych kwiatków,uformowane na ołówku






Wykrojnikowe fale, troszkę gazy i akrylowe kropelki imitujące wodne bąbelki i kamyki :)



Udanego weekendu Wam życzę,ponoć zapowiada się przepiękna pogoda, wręcz letnia :) , a tych z Was,którzy jeszcze nie dotarli zapraszam na moje CANDY!!!

22 komentarze:

  1. Fantastyczna i pełna świetnych detali, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, niesamowita mnogość detali i misterne wykonanie. Po prostu wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, ale poszalałaś...świetnie zrobiłaś rybkę, genialnie, jesteś niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna rybka , fajnie że sama ją wykonałaś i te ślipia , idealne kolorki , super świat

    OdpowiedzUsuń
  5. Majstersztyk! Genialna rybcia, ale bardziej podoba mi się jej podwodny świat!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna karteczka taka dopracowana te fale , wodorosty , bąbelki super .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnta! Rybka i wodorosty wyszły niesamowicie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo wytycznych to było jednak nie łatwe zadanie, któremu genialnie sprostałaś. Jestem pod wrażeniem tych szczegółów, morskich detali... Wow!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojaaaa... rybka prześwietna !! jedna z ciekawszych prac dla dzieci. Super dopracowana, kolorowa i z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany! rybka jest przesłodka a cała kartka to cudo! i ta woda na dole <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Ty zdolna jestes! naprawdę! Karteczka jak marzenie, bardzo barwna, w 100% oddająca temat. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, ale genialna rybka!!! :) karteczka przepiekna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co ja mam dodać do tych wszystkich zachwytów? Przepięknie i bardzo pomysłowo! Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudeńko!!! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jak Ci to genialnie wyszło - Rybka super ale cały ten podwodny świat jaki on piękny jak żywy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lepsza od oryginału ;) tylko podziwiać ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza karteczka! Rybka prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...