czwartek, 5 września 2013

Pierwsze urodzinki

Witajcie Kochani! Dziś mam dla Was dwie karteczki z okazji pierwszych urodzinek. Obie powędrują do Maksa, dla którego jakiś czas temu robiłam urodzinowe zaproszenia.
Obie w dziecięcych klimatach, pierwsza z czerwonym autem i żółtym serduchem


Tekturki wytuszowałam i pokryłam glossy akcent
Drzewko pochodzi z wykrojnika, natomiast koronę docinałam ręcznie, tuszowanie zakryło wszelkie nierówności :)


Z wykrojnika pochodzą jeszcze chmurki i ptaszki, pozostałe elementy wycinane ręcznie bądź wydzierane :)




Karteczkę zgłaszam na wyzwanie gościnnej projektantki w Szufladzie

Druga karteczka bardziej elegancka i w typowych chłopięcych kolorkach z misiem w roli głównej


Grafikę znalazłam w necie - wydrukowałam,wycięłam i delikatnie wytuszowałam
Dołożyłam kilka magnoliowych listeczek i papierowe kwiatki od Szmeka. Nie mogło zabraknąć maleńkiej zawieszki - miśka (również od Szmeka)


Do tego wstążeczka vintage i cyferka-tekturka, którą potraktowałam gesso, dołożyłam kilka dekoracyjnych perełek w płynie




Jeszcze tylko imię małego Jubilata i gotowe :)

A Was Kochani zapraszam na moje CANDY, w ostatnim czasie kosz ze słodkościami nieco się powiększył, a na zapisy macie czas do 23 września... :)

16 komentarzy:

  1. Ah... cudne te Twoje karteczki. Ta pierwsza jest taka... hm optymistyczna :)) sielski obrazek na niej wymalowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ;) uwielbiam takie dziecięce kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna karteczka. Solenizant będzie nią zachwycony!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutkie karteczki, obie bardzo ładne, odmienne klimatycznie. Nie wiem czy bardziej podoba mi się pierwsza - wesoła i energetyczna czy druga - spokojniejsza, ale przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby dwie są śliczne. Czerwony samochodzik naprawdę mnie zauroczył. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie fantastyczne, jednak pierwsza mnie zauroczyła, śliczne.I ten samochodzik..genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przewspaniałe! Eh, co ja tu zajrzę do Ciebie to mnie potem zazdrość zżera, że tak nie umiem ;) (ale nie taka zła zazdrość ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie super, ale pierwsza wyjątkowa :)
    Dziękuję za udział moim Gościnnym wyzwaniu w Szufladzie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe ale Misiu jest bajerancki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obie śliczne kolorowe radosne a z misiem słodziutka

    OdpowiedzUsuń
  11. obydwie świetne, ale autko na pierwszej po prostu genialne! i te serducha! just love it!

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne sa obie ale ta misiowa mnie powalila!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna fantastyczne kartki :)
    z autkiem jest cudna, lubię kolorowe karteczki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...