czwartek, 19 września 2013

Podziękowanie po raz drugi :)

I kolejne podziękowanie od Młodej Panny dla Przyjaciółki :) Tym razem w fiolecie i zieleni, oczywiście ze zdjęciem i w formie sztalugi :)


W roli głównej papierki GP, ulubiona taśma washi w nutki, kwiatki Rapakivi i od Szmeka, odrobina tuszu i perełek w płynie






Róże są, więc kartka wędruje na różane wyzwanie Na-Strychu :)


Dziękuję Wam bardzo za tak liczne odwiedzinki i pozostawione miłe słówka, które dla mnie są bezcenne :)))
Miłego dnia Wam życzę, u mnie słoneczko zaczyna wychodzić :)))

12 komentarzy:

  1. Pięknie trailaś w moj gust, cudna kolorystyka, do tego motyw nutowy, sliczna praca.Gdyby to bylo dla mnie bylabym zachwycona:))chociażwiem, że odbiorca będzie także zachwycony, bo kartka jest prześliczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejne ładne podziękowanie !!!
    U mnie niestety chmurki i nic nie widać...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekności , lubię takie zestawienie . U nas słonko też świeci nawet miło się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekna piękna praca, kolorki świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię to zestawienie kolorów - piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka. :)
    U mnie słoneczka nie widać, chmur za to, jak dla mnie za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrób coś brzydszego :) bo wszyscy się powtarzamy :) pięknie tworzysz, zawsze jest starannie i pomysłowo, aż czasami słów brak. Ściskam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściary z tych koleżanek:) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie i delikatnie :)Działasz jak szalona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...