sobota, 14 września 2013

Wyzwaniowo...

Uwielbiam wyzwania, ale ostatnio z braku czasu trochę je zaniedbałam :( więc dziś wpadam tu na chwilkę, aby nadrobić swoje zaległości :)

Pierwsza, ślubna wędruje na wyzwanie Mediowe Wariacje w Craft-Szafie




Użyte przeze mnie media to gesso, tusz, perełki w płynie i glossy akcent, sznureczek jest, coś latającego - motylki :)



Brzegi kartki delikatnie poszarpałam, pokryłam gesso, a na koniec delikatnie wytuszowałam
Przepiękna róża pochodzi z Rapakivi




Digi stempelek od Wikuchy - dziękuję :)

Kartka wędruje również na różane wyzwanie Na-Strychu, skąd pochodzi wykrojnik Sizzix-ramka



I druga, a właściwie drugi, to zestaw - notesik i etui na pióro - zestaw ten powędruje do Zuzi, która w tym roku rozpoczęła pierwszą klasę :)
Miałam nadzieję, że komplecik wręczę najpierw osobiście szczęśliwej pierwszoklasistce, ale niestety termin wyzwań szkolnych dobiega ku końcowi :(


Obowiązkowo musiała znaleźć się sówka - mądra główka (jak to mówi Zuzia :))
którą wykonałam z dwóch wykrojników - koła i serca


Element szkolny - kredka na cudnym kwiatuszku od Marty i Alicji :)
Tekturka-napis od TricksArt - pokryłam ją glossy akcent
Brzegi papieru rozjaśniłam gesso i delikatnie wytuszowałam




Zestaw zgłaszam na trzy wyzwania:





Miłego weekendu Wam życzę!!!


26 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki bo robisz fenomenalne kartki, życze wygranych i wyróżnień i serdecznie pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Karta jest niesamowicie delikatna i piękna. :) Uwielbiam takie. :P Z kompleciuku Zuzia na pewno się ucieszy bo jest przeuroczy. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace :-) Bardzo ale to bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace- życzę powodzenia w wyzwaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace:) Trzymam za Ciebie kciuki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wytworki i również życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. suuuuuper :):) sliczne mediowanie :DD wooow, takie delikatne i romantyczne <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniach, ponieważ wszystko jest absolutnie rewelacyjne! Cudnie przemyślane i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mediowa kartka bardzo mi sie podoba.piekna:)a zestaw dla Zuzie malina. Tym bardziej, ze to imie wyjatkowo mi bliskie:) trzymam kciuki za wyzwania i pozdrawiam znad Jardanu:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne...takie z duszą...Trzymamy kciuki;-)powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne prace:) mam prośbę napisałaś mi na blogu abym "I jeśli mogę Cię prosić to wyłącz weryfikację słowną podczas komentowania bo to zniechęca do pozostawiania kilku słów... " bardzo Cie proszę napisz mi jak to zrobić? Pozdrawiam jagata http://jagatakrr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prace! Sówka przesłodka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka śliczna, romantyczna i pięknie zmediowana. A komplecik szkolny cudo. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Na kartce jest mało elementów jak na Twoją pracę, za to jest równie piękna co inne... A komplecik jest cudowny! Sowa po prostu rozkłada na łopatki swoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super szkolny zestaw! Szczerze mówiąc, pomyślałam,że to piesek z różowymi uszkami! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne a zestw z sówką fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace, komplet szkolny uroczy:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę powodzenia w wyzwaniach.
    Wszystkie Twoje prace zasługują na wyróżnienia.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiście jak zawsze przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne kartki :) pierwsza bardzo romantyczna i delikatna :) a sówka na drugiej urocza :) mam słabość do sówek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. obydwie są po prostu piękne ! pierwsza zdobyła moje serce, ale sówka też genialna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już się wypowiedziałem wyżej prywatnie a służbowo dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. To znowu ja :D Bardzo przeurocze i słodkie dodam :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu- DT Przyda-sie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...