środa, 4 września 2013

Chrzest Święty Filipka

Jakiś czas temu maleńki Filipek otrzymał sakrament Chrztu Świętego. Z tej okazji przygotowałam dla niego karteczkę z moimi ulubionymi skrzydełkami :)


Papierki to chyba udane połączenie I-kropki i GP. Z moich ulubionych dodatków tym razem tylko perełki w płynie, ale na taką okazję uważam, że karteczka powinna być skromna, a zarazem elegancka...



Bardzo dziękuję Wam za Wasze komentarze, czytam je z największą przyjemnością,czasem wielokrotnie :))) i oczywiście witam wszystkich nowych Aniołów-Obserwatorów dodających mi skrzydeł :) Mam nadzieję,że pozostaniecie u mnie na dłużej i zawsze znajdziecie tu coś dla siebie, coś co ucieszy i oko i serce :)))

13 komentarzy:

  1. cudnie Ci wyszło , te skrzydła dodały pracy lekkości

    OdpowiedzUsuń
  2. prosta ale piękna też coś podobnego właśnie tworzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka bardzo ładna !!!
    Te skrzydełka dodają uroku tej karteczce !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycz w tej anielskiej karteczce :) a dla oka i serca sama radość ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje prace ze skrzydełkami. A to tego w tej jest także świetne połączenie kolorów. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uskrzydlony bodziak i to mega serducho - nie musi być już nic więcej! Pięknie to ujęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są Twoje prace! :) takie z sercem. Od razu widać, kiedy ktoś coś robi z pasji i prosto z serducha!
    Miałabyś ochotę na scrapową wymiankę? :) jeśli tak, poproszę o kontakt na t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także uwielbiam Twoje prace ze skrzydełkami, zawsze wiesz gdzie co i jak ustawić, przykleić.Jestem Fanką Twoich prac.Pozdrawiam i podziwiam:!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, taka prawdziwie ujmująca praca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalna, jeszcze takiej nie widziałam nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza i kochana karteczka! Ja nie mam pomysłów na kartki na chrzest... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowicie śliczna elegancka karteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. te skrzydelka sa odlotowe!!:D cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...