środa, 25 września 2013

W dniu imienin

Parę dni temu mój chrześniak obchodził swoje imieninki. Z tej okazji zostałam zaproszona na przepyszny torcik :) a życzonka złożyłam w takiej oto formie




Kartka powstała na bazie kartonu,który stanowi okładkę bloku szkolnego, brzegi pokryłam gesso i wytuszowałam


Do tego tekturka falista również pokryta gesso i wytuszowana,dodatkowo przewiązana sznurkiem - dratwą


Odrobina bawełnianej koronki, metalowa zawieszka i ślimaczkowe kwiatki z moich dżinsów :)


I coś co uwielbia Mati (chyba jak każdy chłopak :)) - rower tekturka ze Scrapińca, którą pokryłam medium szkliwiącym


Kartka wędruje do Scrapujących Polek - wyzwanie Gembuli, (baza wykonana z tekturki,która stanowi okładkę bloku szkolnego, użyć sznurka, tekturki falistej, koronki i dżinsu)

 Artimeno - wyzwanie 17 (tekturka falista i koronka materiałowa) 


oraz Studio75 - wyzwanie 9


gdzie należało stworzyć kartkę nie większą niż 8x9cm, użyć koronki, tekturki i kwiatka


A wieczorkiem zapraszam Was na wyniki Candy :)))
Buziaki i miłego dnia!!!

25 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w wyzwaniach, bo kartka na nie zasługuję :)
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartelucha, mi przypomina nie wiem czemu taki klimat hawajski :) Fajna i niebanalna przez układ i użyte przydasie :) Znowu pięknie :D Pozdrawiam i buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu pięknie i znowu bardzo oryginalnie, trzymam kciuki, powodzenia we wyzwaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się prezentuje rowerek na tle tekturki:) - bardzo mi się podoba:) życzę miłego słonecznego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka! i co tu dodać więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karta wygląda super, dzięki podobnym kolorom nie wszystko jest zauważalne od razu, a przynajmniej na zdjęciach, ale dla mnie to plus, bo to trochę taka niespodzianka, ze się wyłaniają inne elementy. Pozdrawiam i życzę wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa karteczka :)
    powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatki z dżinsu są powalające! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawa i pomysłowa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, świetne połączenie kolorów a tekturka falist fantastycznie się wkomponowała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowo jak zawsze:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, ten rower wygląda, jakby był na tle płotku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi to samo przyszło do głowy co Karmeleiro gdy spojrzałam na karteczkę. Super efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyjątkowa i oryginalna...jak chrześniak ;D POWODZENIA, trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna - męska i bardzo pogodna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale super praca, świetne wykorzystanie tektury falistej, mega!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wypoczynkiem i latem kojarzy mi się ta karteczka, pomysłowa jest:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...