wtorek, 10 września 2013

Kwiaciarniane kartki okolicznościowe

Witajcie Kochani! Dziękuję wszystkim tym, którzy w komentarzach pod wczorajszym postem przesyłali odrobinę słoneczka - udało Wam się i dziś u mnie piękne słońce świeci :) Dziękuję!!! Co prawda temperatura typowo jesienna, ale najważniejsze, że słoneczko jest, wtedy zaraz pozytywna energia wraca i więcej chęci do działania, i w ogóle przyjemniej się robi :)
Dziękuję Wam również za tyle miłych słów odnośnie mojego klauna, nie ukrywam, że gdyby nie moje dziecko to kartka ta wylądowałaby w koszu, więc chyba czasem warto posłuchać naszych dzieciaczków :)

A dziś mam dla Was kilka okolicznościowych, kwiaciarnianych karteczek...











Powstało jeszcze kilka z okazji chrztu św. i osiemnastych urodzin, ale wzory, które znajdziecie w moich wcześniejszych postach, więc nie będę zamęczać powtórkowymi fotkami :)

W wolnej chwili zaglądam na listę Chętnych na moje cukierasy i z wielką przyjemnością obserwuję jak każdego dnia lista ta wydłuża się :)
Jeśli ktoś z Was jeszcze ma ochotę to zapisać się można TUTAJ, do 23 września :)
Duuuużo słońca Wam życzę!!!

19 komentarzy:

  1. świetne kartki jedna piękniejsza od drugiej Pierwsza super energetyczna zielona trzecia tez Wszystkie są rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne karteczki, a te wykrojniki - rewelacyjne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kartki i wykrojniki przepiekne..ja tylko wzdycham i wzydcham...cudo!! Słonecznych dni Ci życze!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motylki mnie urzekły. :) Piękna kolekcja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe! Każda piękna i niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. po prostu genialne są te esy-floresy ,cudne po prostu , taka elegancka i wytworna kartka się zrobiła Tobie . Dziękuję za słońce by się bardzo przydało na mojej działce budowlanej szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, skromne karteczki. Też muszę jutro kilka takich zdziałać. Ciekawe czy mi się uda... I czy ja widzę tu magnoliowego motyla? Cudo!! Niech już będzie ten mikołaj, może się ulituje nade mną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Chyba świeżych wykrojników się dorobiłaś - śliczne są! No ale co tu dużo mówić - same wykrojniki są niczym dopóki nie dostaną się w zdolne rączki! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne, a te wykrojniki cudeńka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te karteczki! Chyba nie będę zbytnio oryginalna jak powiem że wykrojnik rewelacja :) zdradzisz jak on się nazywa? bo w taki warto zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedostatnia najładniejsza!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne,moja ulubiona:) -z motylkiem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. karteczka pzrecudna każda ładniejsza od poprzedniej ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki, bardzo mi się podobają.
    Dziękuję zaproszenie do Candy, teraz znowu będę częściej zaglądać. Słonko pięknie świeciło i grzało wczoraj, dziś od rana pada.
    Mimo to przesyłam słoneczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne co jedna to piękniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no... - zaszalałaś ;)
    piękne karteczki - podziwiam :) i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...