poniedziałek, 2 września 2013

Zaproszenia na roczek

Witajcie Kochani po krótkiej przerwie :) i od razu pragnę Wam podziękować za to, że byliście, odwiedzaliście i komentowaliście chociaż mnie nie było... Dziękuję za to, że nie pozwoliliście aby to miejsce przykrył kurz... A lista chętnych na moje Candy niesamowicie wydłużyła się, za co pragnę podziękować Wam małą dokładką :) A więc,uwaga - do koszyka ze słodkościami wędruje baza albumu!!! Mam nadzieję, że zaostrzyłam Wasz apetyt na moje słodkości ;)
Kolejna niesamowicie miła niespodzianka, która spotkała mnie po powrocie do życia blogowego to wyróżnienie od PWC, które tym bardziej mnie cieszy,ponieważ wygrała karteczka szczególnie bliska memu sercu... Dziękuję Wam dziewczyny!!!

A teraz mam dla Was coś co wykonałam przed moim "zniknięciem ", uzbierało się kilka prac,których nie zdążyłam Wam pokazać, więc nadrabiam zaległości :)
Zaproszenia z okazji pierwszych urodzinek,pewnego uroczego, małego chłopczyka :)






Zaproszenia zaprojektowała szczęśliwa mamusia małego Smyka, ja tylko pociachałam papierki :)

Wieczorkiem pozaglądam do Was (już nie mogę się doczekać :)) a teraz pędzę budzić córcię bo do szkoły pora :)
Buziaki i udanego rozpoczęcia roku szkolnego dla Was i dla Waszych pociech :)

18 komentarzy:

  1. Takie już jesienne kolorki widzę:) fajny torcik

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędne!!!i bardzo kolorowe.Super:) Gratuluję wyróżnienia:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zaproszenia! Fajne kolory i bardzo podoba mi się torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszła Wasza współpraca :) Moje już w przedszkolu ;))) Pozdrawiam i fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zaproszenie :)

    Zapraszam do mojego candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Współpraca z mamą Maksa bardzo owocna. Wyróżnienia gratuluję bo kartka niezwykle przyjemna w odbiorze!!! Jak to się stało, że się jeszcze na candy nie zapisałam, nie wiem... więc idę nadrobić :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zestawienie kolorków i piękne wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pociachałam papierki ... dobre. Tylko sto cięć w jednym zaproszeniu :-) Też wspaniałego roku szkolnego Wam życzę, moja pociecha, choć prawie 18, też rozpoczęła kolejny rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Milusi pomysł na karteczę...śliczne,ciepłe,chłopiece kolorki...wykonanie mistrzowskie...całość obłędna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany! podziwiam! są niesamowite! cudne cudne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...