piątek, 13 września 2013

Koralowe Gody

Witajcie Kochani!!! Dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod ostatnim postem... Chrześniak zadowolony,a nawet bardzo bowiem zamówił jeszcze dekoracje stołu,oczywiście z motywem Angry Birds ;) Ale o tym wkrótce, a dziś jubileuszowa kartka z okazji Koralowych Godów,czyli 35 rocznicy ślubu...


Jubilaci prowadzą duże gospodarstwo,dlatego kartka miała być w sielskim klimacie, stąd "drewniana" ramka, kłosy zboża, kwiat kopru, bluszcz i róża, których nie może zabraknąć w wiejskim ogródku - oczywiście jej kolor nie jest przypadkowy :)





Tekturki - cyferki pokryłam gesso i delikatnie wytuszowałam brzegi


Kartkę zgłaszam na różane wyzwanie Na-Strychu


Ze sklepiku Na-Strychu pochodzi fantastyczny wykrojnik Sizzix - ramka - to już mój ostatni prezent imieninowy, którym jestem zachwycona podobnie jak pozostałymi :)
Piękna róża to szydełkowe dzieło dwóch zdolnych dziewczyn Marty i Alicji :)

Pomimo, że dziś piątek 13-go to życzę Wam szczęśliwego dnia :)))

17 komentarzy:

  1. Kompozycja z kwiatów jest nieziemska! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna, rzeczywiście kompozycja kwiatowa cudna ;) no i szydełkowy kwiatek...hmmm

    OdpowiedzUsuń
  3. o proszę co za zbieg okoliczności:)) ja również ostatnio wykonałam kartkę na 35 rocznice

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolorystyka, a pomysł na umieszczenie zielonego kłosa -świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kartka, piękny kłos, od razu zwrócił moją uwagę. Dziękuję za serdeczny komentarz u mnie.Pozdrawiam:))) i udanego weekendu życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramka wyglada fantastycznie, bukiecik też cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jest cudownie piękna, precyzyjna, dopracowana ! taka elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  8. udana kompozycja kwiatowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały wykrojnik, piękna rocznica, prawdziwie sielski klimat - nic tylko świętować!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała pomyślałaś o wszystkim by kojarzyło się z ich gospodarstwem

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna praca i piękna pamiątka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna kartka!!
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartelucha..ale to już chyba standard u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi ten klimat odpowiada, ślicznie sie wszystko komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudowna,niesamowicie ją przemyślałaś Ilonko! Kompozycja z boku ramki jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ten bukiecik jest przeuroczy!!! super wyszlo :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...