środa, 18 września 2013

Podziękowanie

Były już winietki, podziękowania dla rodziców i pudełko na telegramy, więc najwyższa pora na podziękowania dla przyjaciółek :) W sumie powstały trzy sztuki, a dziś mam dla Was to, które powstało jako pierwsze... Wszystkie wykonałam w formie sztalugi i w kolorystyce pasującej do wnętrz mieszkań obdarowanych dziewczyn. Na prośbę Młodej Panny każde zawiera zdjęcie :)



Róże Rapakivi, woskowany sznureczek, odrobina perełek w płynie i cudowna taśma washi :)


"Sweterkowy" papier Piątek13 podkleiłam tekturką introligatorską dzięki czemu powstała delikatnie wypukła ramka





Podziękowanie zgłaszam na różane wyzwanie Na-Strychu,


A teraz coś na co czekają wszyscy, którzy zapisali się na moje CANDY, czyli obiecana dokładka :)

Mam nadzieję, że choć trochę wprowadzę Was w świąteczny nastrój bowiem przygotowałam Dla Was garść świątecznych wycinanek, a dokładnie osiem wzorów, po pięć sztuk z każdego, co daje nam 40 sztuk 


Wszystkie wykonane z papieru wizytówkowego 246g :)

Kto jeszcze nie zapisał się, a ma ochotę na moje słodkości zapraszam TUTAJ, czas macie już tylko do poniedziałku, a losowanie już w najbliższą środę :)
Przy dobrych wiatrach to już w piątek paczka będzie u wylosowanego Szczęściarza :))))


18 komentarzy:

  1. Fajny komplet stworzyłaś, fajnie przemyślane. Nie dosyć, że są takie cukieraski to jeszcze dokładka yuppi:D

    OdpowiedzUsuń
  2. mój jeden z ulubionych papierów użyłaś i świetne są te czerwone wstawki:) a dokładki uwielbiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny komplecik!!
    Sweterkowe papierki są super!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, ieprzeadzony komplet, piekne czerwone wstawki, bardzo lubię taką kolorystyke, więc Twoja praca cieszy moje oczy.A dokladka...oj szczęściarz, ten, kto wygra Twoje Candy.Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna praca. Bardzo fajny ten papier sweterkowy. Taki cieplutki i miekki :) aaa no i mialas racje - ten wykrojnik wianuszkowo swiateczny jest cudny po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna pamiątka i rewelacyjne wykonanie, sweterkowy papier połączony z czerwienią wspaniale do do siebie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam jeszcze sweterkowego motywu na kartkach ;) Zawsze świetnie wszystko z sobą łączysz, kolory, motywy, elementy ozdobne, aż wychodzi taaakie dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra pomysł na karteczki! rewelacja! a co do słodkości... no coż święta za pasem, więc kto nie marzy o takich rarytasach? Cudne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne kolory połączyłaś. :) Wszystko stworzyło piękna i delikatną kompozycję. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie ten sweterkowy papier wygląda z czerwonym :) bardzo fajna, ciepła kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dokładnie, sweterkowy papier jest mega super! całość wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło i cieplutko, czyli cudna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no i liczę w skrytości ducha na te cukieraski :)

      Usuń
  13. Świetnie skomponowana karteczka...
    A te cuda w candy... - oj, marzą mi się, marzą...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna karteczka:) ja nie mam odwagi pociąć tego papieru ale jak widze Twoje dzieło to skłaniam się ku temu coraz bardziej:) świetna kompozycja:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam tutaj do Ciebie, bo wpisałaś się do zabawy z moim candy i teraz z przyjemnością przeglądam Twój blog. A widząc tą kartkę, pomyślałam, że idealnie pasuje do mojej zabawy kolorystycznej. Ma dokładnie takie kolory, jakie proponuje na wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjna kartka ... a dokładka strasznie apetyczna ... rzeczywiście ten wianuszek wycinankowy boooski ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...