wtorek, 17 września 2013

Pudełko na telegramy

Zgodnie z wczorajszą obietnicą dziś mam dla Was pudełko na telegramy ślubne, które razem z winietkami i podziękowaniami dla rodziców , powędrowało na tę samą uroczystość.

Chciałam aby pudełko było połączeniem winietek i podziękowań dla rodziców, dlatego wykonałam je w dwóch kolorkach - delikatny fiolet, ten sam z którego powstały winietki oraz beż, który stanowi tło w podziękowaniach...


Do podziękowań nawiązuje również ramka z wykrojnika Sizzix oraz róże,które pochodzą rzecz jasna z Rapakivi


Zarówno na podziękowaniach jak i na winietkach występują maleńkie tekturowe serduszka, których nie mogło zabraknąć na pudełku :)



Zanim okleiłam pudełko scrapowymi papierami GP przygotowałam je według wskazówek Panny Totti, jednak farbkę akrylową zastąpiłam gesso, które po wyschnięciu delikatnie wytuszowałam



Na koniec taśma washi, perełki w płynie i pudełko gotowe :)

Pudełko zgłaszam na różane wyzwanie Na-Strychu, skąd pochodzi wykrojnik ramka Sizzix




Bardzo dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny i komentarze, za długaśną listę chętnych na moje candy oraz za 100 obserwatora :) i to jest dla mnie największa niespodzianka bowiem obserwowanie mnie nie jest warunkiem candy, a mimo to zostajecie tu na dłużej :) Dziękuję!!! I właśnie z tej okazji będzie kolejna dokładka do cukierasów, ale o tym jutro :) - potrzymam Was chwilę w niepewności :)
Jutro również podziękowania w formie kartek dla przyjaciółek Młodej Panny. Tak, tak to dalszy ciąg tej samej uroczystości :)
Mimo deszczowej i wietrznej pogody, kiedy jesienne smuty ogarniają nawet tych, którzy zwykli patrzeć na świat przez różowe okulary, życzę Wam jak najwięcej powodów do uśmiechu :)))

16 komentarzy:

  1. Ilonko zadziwiasz wszystkim,a pomysłami najbardziej. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z czymś takim jak dziś prezentujesz.Świetny pomysł na pamiątkę w formie telegramów, podziękowań, pięknych słów. I to mistrzowskie wykonanie.Jestem pełną podziwu dla Ciebie. I gratuluję 100 tnego obserwatora, życząc kolejnych stu...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście oryginalne! I piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet stworzyłaś, pewnie będzie takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No poprostu rewelka !!!
    Super pudełko na te telegramy wymyśliłaś.
    I jak zwykle dopracowane w każdym calu!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super pudeleczko!!!!! suuper :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne to pudełko ja jeszcze nie podejmuję takich dużych wyzwań ... może dojrzeję . Wykrojnik pierwsza klasa odgrywa tu dużą rolę , piękna ozdoba w postaci tej rameczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję świetnego pomysłu i wykonania. U Ciebie zawsze wszytko jest dopieszczone i pięknie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł na prawdę genialny. :) A i wykonanie świetne jak zwykle. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko jest cudne, ślicznie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi sie ogromnie podoba,zaś pomysł na niezwykle użyteczne pudełko=świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Iluszko! Piękne pudełko po prostu majstersztyk:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się to wszystko komponuje i tworzy jedna całość :)
    Pięknie i pomysłowo tworzysz, więc wkrótce będzie kolejne 100 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tu jeszcze mądrego dopisać?przepięke,pomysłowe,idealnie wykonane. Po prostu śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko perfekcyjne. Próbowałam się do czegoś przyczepić, ale nie mam do czego! Niesamowite jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna pudełko, pięknie się prezęntuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ piękne i eleganckie dzieło! po prostu super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...