poniedziałek, 8 lipca 2013

Witaj na świecie Maluszku!

Witajcie po pięknym, słonecznym i upalnym weekendzie! Mam nadzieję, że złapaliście trochę letniej opalenizny :) Za mną rowerowy weekend, więc opalenizny też troszkę przybyło :)
Na dziś mam dla Was karteczkę z okazji narodzin maleńkiej Antosi...



W całości powstała z papierków Studio75, które pokrywa warstwa delikatnego tiulu.


Kilka ukwieconych wianuszków ozdabia słodka zawieszka maleńkich stópek, a w środku tekturka Scrapiniec - wytuszowana i pokryta medium pękającym.




Karteczka w formie sztalugi, na tagu najważniejsze informacje z dnia narodzin Antosi...



Karteczka została zapakowana w pudełeczko, które delikatnie ozdobiłam



Pudełeczka robię od niedawna, początkowo były dla mnie wielkim wyzwaniem, powstało kilka wersji, zanim natrafiłam na to właściwe...
Pierwsze powstawały z papieru wizytówkowego 246g, ale wydawały mi się zbyt delikatne, które łatwo mogą ulec zniszczeniu, zwłaszcza podczas przesyłki pocztowej... Postanowiłam je ulepszyć stosując usztywnienia ścianek bocznych z beermaty- pudełeczko wyszło znacznie lepsze, z pewnością trwalsze, ale jego tworzenie okazało się znacznie bardziej czasochłonne. Więc szukałam dalej. Kolejne eksperymentalne pudełko w całości powstało z tekturki introligatorskiej - wszystko super, szybko wykonane, trwałe, ale odnosiłam wrażenie, że jest zbyt masywne dla karteczki. Ostatnie, które wykonałam (na zdjęciu powyżej) powstało z papieru wizytówkowego 246g, ale dna obu części wzmocniłam tekturką introligatorską - i to był strzał w dziesiątkę, pudełko idealne :) Od teraz właśnie takie będę wykonywać - do wykonania w stosunkowo krótkim czasie, trwałe dzięki tekturce introligatorskiej i efektowne :)

Pięknego dnia Wam życzę :)

15 komentarzy:

  1. A no, trafiliśmy razem w temat ;)
    Ładną karteczkę stworzyłaś.
    Pudełeczko również świetnie się prezentuje.
    Ładne te zawijaski z kwiatkami.
    Ostatnio bardzo mi się podobają.
    Może dlatego, że w sumie jeden delikatny dodatek a tak wiele dodaje uroku.
    Cieszę się, że podoba ci się moja karteczka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik i ciekawy pomysł na połączenie tekturki z wieczkiem:) Dzięki temu praca na pewno będzie bardziej trwała:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik pierwsza klasa, bardzo mi się podobają dodatki, które zastosowałaś a także samo wykończenie pudełeczka.Śliczne:)) Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik, jak to zawsze u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, cudne kolorki :)

    Ps. Ja mam zbyt dużo tej opalenizny po wczorajszym dniu, piecze i swędzi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna, piękne kolory :D A no własnie trza iś dzis na rowery i spalic kilka kalorii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No prześliczna kartka, muszę pokusić się o ten wykrojnik bo po prostu jest wyjściem z każdej okazji! No tu użyłaś go świetnie, cała kompozycja wywołuje uśmiech na mojej twarzy - fajnie prezentuje się w rogu i mimo wszystko robi całą kartkę - rewelacja dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super komplecik"!!!!!!!!!!!!!!! wooooow :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kartka! w kolorkach jakie lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna delikatna karteczka :)
    Antosia za kilka minut będzie miała dwa dni :)
    A ja u siebie nadal szukam recepty na pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny komplet;)sliczne kolorki no i te stopki malenkie super. A tiul uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna karteczka!
    Gdyby mój Syniu urodził się dziewczynką, wtedy miałby na imię właśnie Antosia i nie marzyłabym o piękniejszej karteczce niż taka właśnie - wprost idealna pod każdym względem, no i jeszcze to pudełeczko - opracowane do perfekcjonizmu - cudo, żywe cudo!
    Gratuluję tak pięknej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatna, piękna praca.
    Świetny pomysł z tą tekturką - tylko powiedz, gdzie Ty się w nią zaopatrujesz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy i delikatny zestaw, pięknie połączone papiery :D

    OdpowiedzUsuń
  15. tak człowiek uczy się na błędach i prze do przodu , super że znalazłaś swoje rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...