piątek, 26 lipca 2013

18 urodziny...

Dziś powrót do tematu sprzed kilku dni, a mianowicie 18 urodziny. Jednak tym razem w męskim wydaniu - dla Jakuba...


Styl i kolorystykę kartki narzuciła grafika znaleziona w necie, troszkę ją przerobiłam i dodałam napis - w końcu się uczę bo fotografia i obróbka zdjęć to dla mnie czarna magia, najwyższa pora to zmienić:)


Na tapecie znów moje dżinsy popaćkane gesso


Do tego taśma washi, perełki w płynie, metalowa zawieszka i guziczki



Mam nadzieję, że przypadnie do gustu Jubilatowi...

Kartkę zgłaszam na Latające wyzwanie Frezji - PWC, na Diabelskie wyzwanie z Galerią RAE, gdzie należy wykonać pracę z wykorzystaniem minimum dwóch guzików, użyć przynajmniej trzech kolorów i obowiązkowo element w kropeczki oraz dzięki info od Frezji (bardzo, bardzo dziękuję) również na wyzwanie Washi tape w Craftowym Ogródku



Udanego weekendu Wam życzę, a ja uciekam leniuchować nad jeziorkiem :)

16 komentarzy:

  1. lubię drugie życie rzeczy - kwiatuszki bardzo mi się podobają ... Powodzenia w nowej dziedzinie -grafika komputerowa to rzeczywiście magia , ale warto , bo tekst trafiony bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Iluszko kochana, gratuluję pomysłowych karteczek, świetnych kolorów, pięknych dodatków...super.Zawsze czekam na Twojego posta, bo wiem, że czymś zadziwisz. Trzymam kciuki za wyzwania:))))))i serdecznie Was pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka! Myślę, że o to, czy się spodoba Jubilatowi, nie ma się co martwić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka - bardzo oryginalna i pomysłowa:)
    Udanego wypoczynku przy pięknym słoneczku:)
    Anulka

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kartka super dobrana grafika , Bardzo pomysłowa .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pozytywna praca! A grafika super! Może zdradzisz w jakim programie ją obrobiłaś?
    dżinsowe kwiatuszki ciekawe - dodają stylu kartce. Chyba ciut je od Ciebie "odgapię" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te Twoje dżinsy :))) Pięknie je wkomponowujesz w prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno oryginalne...i na pewno piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest rewelacyjna!!! Ja tam miałabym z niej ogromna radochę, mimo że ze mnie baba.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna praca ! niezwykle oryginalna
    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cały czas nie pojmuję jak można zrobić coś tak cudnego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW, super praca, a graficzka fantastyczna :)) widzialam gdzies,ze bylo wyzwanie z tasma washi, wiec moze moglabys zglosic karteczke...to bylo chyba w Craftowym grodku...
    dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pojętny uczeń z Ciebie sądząc po efektach ;)
    Piękna karteczka, a kwiatki wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowa kartka :) Podoba mi się zestawienie kolorów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu Craftowego Ogródka :)
    Zapraszamy już dziś po wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna męska kartka :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...