sobota, 13 lipca 2013

Ciąg dalszy Osiemnastek :)

Witajcie w ten wakacyjny weekend, u mnie po dwóch dniach deszczu w końcu świeci słonko, a dziś bawię się na osiemnastce mojej kuzynki :)
Zanim poddam się imprezowym nastrojom mam dla Was kilka kartek z okazji 18 urodzin. Jak się domyślacie wszystkie powędrują do Edyty - mojej kuzynki :)







Karteczkę zgłaszam na wyzwanie do 123scrapujTy - monochromatycznie

Kolejna z moim pierwszym ślimaczkowym kwiatkiem :)







Karteczka wędruje na dwa wyzwania:

1. Craftowy Ogródek-wyzwanie recyklingowe - kwiatek powstał ze starych zasłonek :)





należy stworzyć pracę w kolorach neutralnych- beż,biel, krem, delikatne szarości, ale z widoczną plamą jakiegoś intensywnego koloru - u mnie turkusowy kwiat

Ostatnia karteczka na dziś, zupełnie inna od tych powyżej...



Wszystkie kwiatki wykonałam własnoręcznie



I trzy rodzaje ważek - zawieszka, wycięta dziurkaczem i stempelek :)





Karteczka w optymistycznych, słonecznych kolorkach, więc zgłaszam ją na wyzwanie słoneczne - Silesian Craft oraz do Scrapujących Polek, gdzie należy wykonać pracę w formacie 10x15cm, w pionie, kształt prostokątny, należy użyć stempelka, koloru żółtego i przynajmniej jednego samodzielnie wykonanego kwiatka.

Oj, rozpisałam się troszeczkę :) Mój upominek dla Jubilatki zobaczycie po weekendzie, a Wam życzę udanego wypoczynku!!!



20 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują te osiemnastki:) A kwiatuszek ślimakowy to dla mnie nowowść:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, każda w innym stylu, ale Twoja. :)Najbardziej podoba mi sie..ostatnia.Powodzenia w wyzwaniach i...udanej imprezy życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Ślimaczkowi kwiat świetnie mógłby być odczepiany i robić za broszkę, jest cudny. A ostatnia karteczka prześliczna, w pięknych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kartki suuper kwiatek niebieski inne kwiatki też ech mieć znowu 18 lat

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace delikatne, wysmakowane ale to chyba ostatnia najbardziej mnie poruszyła. Te kwiatuszki są cudowne :)
    P.S. Gdzie Ty dostałaś dziurkacz - ważkę? Pierwszy raz słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak, wszystkie karteczki mają w sobie to coś:) Śliczne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne, a ostatnia naj :) Piękne ważki, kompozycja kwiatowa, sznureczki... To to co tygryski lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoj, ile 18tek:-) Wszystkie pomysłowe, pracochłonne, piękne, nastrojowe. A najbardziej spodobała mi się ta ostatnio, ważkowo - kwiatowa. Coś magicznego:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie karteczki można podziwiać, i podziwiać, i podziwiać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga kartka z tym turkusowym kwiatem jest mega, ale trzecia powaliła mnie na łopatki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza to zdecydowanie moja faworytka, ale kwiat wyszedł Ci obłędny - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie sa piekne :) slimaczkowy kwiatek zachwycajacy a istatnia wspanial gra kolorow:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są, a kwiatek ślimaczkowy - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze ... więc słowa zbędne ...
    dziękujemy za udzial w wyzwaniu Rapakivi - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle cudowności, wszystkie wspaniałe, kwiatek ślimaczkowy pięknie wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie piękne, co tu dużo mówić... ;)
    Ta pierwsza łapie za serducho... Gratuluję i powodzenia w wyzwaniach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę piękne kartki, każda zupełnie inna i na swój własny sposób wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ślimaczek :-) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. super - dziekujemy za wyzwanie w 123 :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne te karteczki. DOpracowane w każdym calu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...