wtorek, 30 lipca 2013

Ślubna prostota

Witajcie Kochani po chwilowej przerwie,ale wczoraj wieczorem nawiedziła nas potworna burza, niestety odcięła nas od cywilizacji (czyt.prądu) na kilkanaście godzin - z tego powodu nie powstał mój wczorajszy, wieczorny post :( Ale dziś około 11.00 przywrócono nam "światełko",więc szybciutko nadrabiam zaległości :) Kilka,prostych i szybkich kartek ślubnych - przez najbliższe dni będę publikować kartki na różne okazje, które wędrują do kwiaciarni...






Wzory te powstały również w innych wersjach kolorystycznych, ale nie chcę Was zamęczać podobnymi fotkami, a jutro zapraszam do obejrzenia kartek jubileuszowych :)

13 komentarzy:

  1. cudna - faworytka nr dwa ..... parka mnie rozbawiła ... oj prąd zabrać tak się nie godzi , bez netu.... chyba już coraz ciężej wytrzymać

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa piękne, i jak nie wiele trzeba by kartka miała w sobie to coś :D bardzo ciekawie wygląda szczególnie ta niebieska i różowa - to chyba przez te tiulowe wstawki :D u nas na szczęście był prąd, a podczas burzy ja oczywiście siedziałam przy otwartym oknie i podziwiałam rozjaśniające się od błyskawic niebo i strugi deszczu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki. A ostatnia chwyciła mnie za serce swoją delikatnością. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju masz tyle pomysłów, każda kartka jest inna, każda zachwyca swoją delikatnością, doborem kolorków, masz do tego niesamowity talent ;)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. prostota tylko dodaje im uroku ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prostota jest cudem które zachwyca.Piękne kartki, pierwsza moja naj!!:))) Pozdrawiam serdecznie Cię:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, mnie też pierwsza bardzo się podoba :) Piękny jest ten wianuszek wykrojnikowy, niestety nadal nie udało mi się go dostać :( ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, cały ich urok w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wykrojnikom można "trzaskać" takie śliczności hurtowo. Fajne te dziurkaczowe serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. karteczki cudne ... mi tam zdjec fcale nie za dużo ja bym poprosiła o jeszcze :d pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. w prostocie tkwi piękno są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej, TY to faktycznie fabryke otworzylas :)) ile karteczek:):):) a wszystkie piekne :)))))super!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...