poniedziałek, 22 lipca 2013

Morza szum

Po krótkiej przerwie od blogowania witam Was wakacyjnie i bardzo słonecznie!!! Udało mi się trochę wypocząć i z nową energią powracam do tworzenia :)
Dzisiejsza kartka powstała dla Maksa z okazji 5 urodzin, a inspiracją było wyzwanie na blogu sklep-ewa Morza szum



Maszt powstał z patyczka do szaszłyków, a żagiel z płótna craftowego - genialny materiał, który bardzo Wam polecam


Wykrojnikowe fale uzupełniłam tiulem, który tworzy morską pianę :)


Łódeczka powstała z połowy wycinanki z wykrojnika, którą ozdobiłam sznurkiem i kotwicą-zawieszką.
Oczywiście nazwana została na cześć Jubilata - Maksiu :)


Magiczną cyferkę umieściłam w kole ratunkowym, a całość oprawiłam w ramkę, która powstała z papieru z motywem drewna- brzegi delikatnie poszarpałam aby uzyskać bardziej naturalny efekt


Cyferka jest, więc kartkę zgłaszam również na wyzwanie 123scrapujTy - z cyfrą


Mam nadzieję, ze wywoła uśmiech u małego Jubilata :) Twórczego dnia Wam życzę...

16 komentarzy:

  1. Prześliczna, świetna praca, pomysłowa.Bardzo mi się podoba.:))) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny początek , też własnie wróciłam i ... jakoś nie mogę się odnaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj szybko bo czekam na Twoje dzieła :) pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jest genialna :D i te fale z piana - cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Łódeczka wyszła fantastycznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna lodeczka!!! ile szczegolow!! karteczka prezentuje sie rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiatr w żaglach! Bardzo ciekawie oddałaś wszystkie szczegóły morskiej dekoracji. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna morska karteczka dla chłopca . Super fale łódka wszytko pięknie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka. Łódka jak prawdziwa. A fale... już słyszę szum morza. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! Jubilatowi na pewno się spodoba! Mój Czarnowąsy byłby zachwycony taką karteczką, w dodatku wkrótce ma piąte urodziny... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna kartka,to technika jeszcze mi obca,a dokładność na Twoim poziomie to raczej nieosiągalna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czaderska kartka! Jestem nią zachwycona!

    Dziękuję za udział w naszej zabawie.
    Wikucha, DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale rewelacyjna karteczka, faje jak prawdziwe - ŚWIETNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Och! Iluszko nad morze nie wyjadę w tym roku( już siedzę na walizkach i wyjeżdżam w niskie górki), ale jak popatrzę na twoją kartkę, to chociaż na chwilę wspomnę rozgrzany piasek, szum fal i romantyczne spacery brzegiem morza :)
    Twoja kartka jest przepiękna i magiczna- skoro przywołała u mnie takie wspomnienia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...