piątek, 5 lipca 2013

Monotematycznie... czyli nadal ślubne klimaty

Sezon ślubny w pełni, więc temat ten króluje na wszystkich scrapowych blogach, u mnie też :)
Na dziś przygotowałam dla Was dwie karteczki ślubne, obie już wkrótce polecą do pani Magdy (tak, tej od winietek itd...)
Pierwsza delikatna, skromna, z szydełkowym kwiatkiem w roli głównej (oczywiście od Marty i Alicji)
Kolorystyka mało ślubna, ale jak tylko dotarł do mnie ten papier z Craft4You  to od razu pomyślałam sobie o ślubnej karteczce i oto ona :)






Fantastyczny wykrojnik Memory Box jest tak piękny i efektowny, że nie potrzebuje już zbyt wielu dodatków, kilka perełek i tekturowych serduszek z TricksArt wystarczy w zupełności.
Scrapowe papierki pokrywa warstwa delikatnego ślubnego tiulu, który przytwierdziłam do bazy za pomocą eleganckich ćwieków





Tekturkowy napis (Scrapiniec) wytuszowałam starym złotem i pokryłam medium pękającym - niestety zdjęcia nie oddają prawdziwego efektu, ale uwierzcie mi na słowo, po wyschnięciu cudownie popękał, efekt mnie zachwycił :)






Kolejna to kopertówka zrobiona z myślą o wyzwaniu PWC - kopertówka nie jedno ma imię, gdzie oczywiście zgłaszam karteczkę. Osobiście nie przepadam za tego typu karteczką, nie dlatego że nie podobają mi się, ale po prostu nie umiem ich robić :( Jednocześnie nie mogłam odpuścić sobie tego wyzwania, więc aby ułatwić sobie choć trochę pracę postanowiłam wykorzystać paletę kolorystyczną Teo na Diabelskim Młynie, gdzie również zgłaszam karteczkę.

Paleta prezentuje się tak...




a moja kopertówka wygląda tak...




Papier, który ubóstwiam  pokryłam warstwą tiulu, na którym znalazło się kilka delikatnych perełek




Kilka wykrojnikowych wycinanek ostatecznie również pokrywa ślubny tiul, na którym widnieje wytuszowana i potraktowana medium pękającym tekturka (Scrapiniec)




Całość dopełniają dwa czerwone serduszka-zawieszki umocowałam na sznureczku




Personalizacja karteczki tym razem ukryta... Tag zdobią jedynie dwie czerwone perełki w płynie




Życzenia oprawiłam ścinkami głównego papieru, a całość dopełniają dwa czerwone serca...




Delikatna, a zarazem romantyczna i oto mi chodziło :) 

Na koniec mam dla Was ogólne zdjęcie exploding boxa, który również powstał wczoraj - tym razem powędruje do Agnieszki i Roberta, szczęśliwych Nowożeńców :)



Dobrego weekendu Wam życzę i dziękuję za Wasze coraz liczniejsze odwiedzinki i za każde pozostawione słowo...

22 komentarze:

  1. ho ho , znów mnie zadziwiłaś ilością . Jak dla mnie ta z czerwonymi serduszkami kopertówka jest obłędna - ja też nie mam serca do kopertówek , podobają się ale jakoś nie składają się .... a serduszka jak wisienki wyglądają , bardzo słodziutkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem, która praca jest piękniejsza, bo jedna i druga ma w sobie to coś, co powoduje, że chłonie się je..oczami, że smakuje się..je przez kolory i dodatki.Kopertówka idealnie Ci wyszła, powinnaś być z niej dumna:)))

    Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za komentarz pod moim postem:)).Dziękuję, za to, że zawsze mogę liczyć na dobre słowo...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kartka faktycznie piękny wykrojnik sam w jest piękną ozdobą

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś zdecydowanie zbyt skromna. Jak to nie umiesz robić kopertówek? Ta jest piękna :).. w ogóle całe zamówienie zrealizowałaś perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak niewiele trzeba by stworzyć cudeńka !!! Śliczne prace, tiule urzekają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki wspaniałe, piękne papiery dobrałaś.
    Serduszka zawieszki są cudne, doskonale dopełniają całość jak i szydełkowy kwiat :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany! ale cudne! a kolorki idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wcale się nie dziwię, że odwiedzinki coraz liczniejsze - tworzysz w takim tempie TAAAKIE cudności, że nie można stąd w ogóle wychodzić. Przynajmniej ja nie chciałabym przegapić absolutnie niczego!!!! Szydełkowy kwiat prezentuje się wspaniale i dodaje całości smaczku, podobnie jak dyndające serduszka na niezwykłej kopertówce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatne i piękne prace. Lekkie i misterne.
    Scrap z wykrojnika na pierwszej kartce, rzeczywiście tak piękny i ozdobny, że tylko Twoje dodatki, i nic więcej nie trzeba. Piękna kartka.
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Monotematycznie jest chyba na wszystkich blogach obecnie :) taki sezon :)A Twoje karteczki są piękne, dopracowane, staranne i bardzo ładnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie jak zwykle pięknie. Śliczne karteczki, cudny box. Podoba mi się efekt czerwonych serduszek, które tak bardzo ożywiły delikatną i stonowaną karteczkę. I nie zgadzam się z tym, że nie umiesz robić kopertówek ;-)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  13. No cudo stworzyłaś !!!
    Nie da się jednego przechwalać przed drugim,
    bo każda praca jest świetna !!!
    No tak, pierwsza karteczka nie potrzebuje już nic więcej,
    bo wykrojnik bardzo bogaty.
    W kopertówce najbardziej spodobały mi się
    te dwa serduszka na sznureczku.
    No i bardzo fajny boxik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. super kartki ładny wykrojnikowy wianuszek na pierwszej kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne kartki, dzieki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne prace! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczna kopertoweczka!!!! a reszta prac takze niczego sobie, fiu fiu :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. super kopertówka:)
    dziękuję za udział w zabawie
    Teo
    DT Diabelski młyn

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne prace, urzekła mnie ta pierwsza, kwadratowa karteczka, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranego Wyzwania w DM :)
    no cóż, piękna karteczka - i zwycięstwo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...