poniedziałek, 1 lipca 2013

Gratulacje z okazji Absolutorium

Uwielbiam poranki z filiżanką białej kawy i lekturą Waszych blogów :) Po takim poranku wiem, że dzień będzie udany :)
A u mnie dziś karteczka z gratulacjami z okazji uzyskania absolutorium. Zamiast typowej czapki  absolwenta miał pojawić się aparat fotograficzny, bo to największa pasja Krzysztofa, szczęśliwego absolwenta...



Wykonana z papierów CraftyMoly, które delikatnie poszarpałam, a tag wytuszowałam
Tekturka-aparat fotograficzny pomalowałam perełkami w płynie, do tego glossy akcent i odrobina brokatu




Kartka wykonana zgodnie z zasadami wyzwania Scrapgang - do pary, gdzie zgłaszam kartkę

Moje pary:
-tag stworzony z dwóch warstw
- nity x2
-sznurek 2 kawałki
-kwiaty x2
-koper x2
-bluszcz x2
-gałązki z listkami x2
- perełki w płynie 12szt czyli 6 par
-aparat fotograficzny x2 -drugi wewnątrz kartki :)


Tymczasem uciekam do mojego biureczka by nadrobić zaległości, a trochę się uzbierało...

18 komentarzy:

  1. Dzieło sztuki i to z fotograficznym pomysłem.:)):) Świetna kartka na bardzo wysokim poziomie;)) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka w uroczej kolorystyce:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna męska kartka. I jak widać w takich kolorach też można zrobić pracę dla faceta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Ja nie umiem robić kartek dla facetów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No mnie już ranek przeleciał w pracy, ale Tobie zazdroszczę, że możesz usiąść spokojnie z filiżanką kawy i pooglądać prace na blogach :)

    Twoja karteczka jak zwykle SUPER, bardzo podoba mi się aparacik, super pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, fajny pomysł z aparatem, uff, i nie ma kółek i śrubek mimo że dla faceta ;-) Całość super wygląda (jak zwykle) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka. :)
    Zazdroszczę czasu na oddawanie się przyjemności robienia karteczek. Ja siedzę, ale przy biureczku w pracy. :(
    Ale za chwilkę zmykam.
    Aparaciki do pary są super. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a co to jest absolutorium? :D heheheh, zartuje :)) dzisiaj wyslalam paczuszke:) dorzucilam atciaka ktory ci sie spodobal z ostatniego posta,:))zobaczysz sobie jak na zywo wyglada:))
    mam nadzieje, ze sie spodoba:)) pozrawiam i zycze milego dzionka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna kartka - z pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przesliczne pozdarwiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka jest poprostu świetna !!!
    Ten bluszcz, kwiatki... super aparacik !!
    Kolorki mi sie podobaja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prace się podobają :D
      Dziękuję za odwiedzinki i miłe komentarze.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Bardzo ładna, delikatna kolorystyka. Podobają mi się opisy... co z czego i co było potrzebne do jej wykonania. Ja póki co nie mam co opisywać, bo papiery mam zewsząd więc nie mam pojęcia, który skąd. I super wnętrze kartki. Ostatnio zwracam coraz bardziej na nie uwagę, bo pierwszą stronę najłatwiej udekorować (tzn. dla mnie) a dalej... hmmm... :) zaczynają się schody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta kartka, a aparat to jej niebanalny detal; Krzysztof na pewno będzie poruszony...

    OdpowiedzUsuń
  14. Łoł ale "pięknotka",oczu nie można oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna :)
    Dzieki za udział w Scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...