czwartek, 25 lipca 2013

Imieninki Anki i Hanki

Witajcie Kochani :) Jutro świętują wszystkie Anki i Hanki, którym już teraz życzę wszystkiego NAJ, a dla Was mam z tej okazji karteczkę imieninową, która powędruje do Pani Sekretarz w naszej gminie.
Miało być elegancko i kobieco w delikatnych pastelach...


Powstała według mapki GOSCRAP, gdzie zgłaszam karteczkę

Mapka prezentuje się tak:



Do tego mnóstwo kwiatków, ażurowe listeczka, pręciki i ptaszki - całe gromadki  :)





Na digi stempelku (nie jest mojego autorstwa, ale nie powiem Wam czyjego bo nie wiem :( plik mam zapisany w laptopie...) przysiadła cała ptasia gromadka :)




Karteczkę zgłaszam również na Latające wyzwanie Frezji - PWC, oraz do Craft4You - wyzwanie ptaszkowe

Ze sklepu Craft4You pochodzi taśma piankowa 3Dperełki w płynie i wykrojnik Resting Birds, którym wycięłam ptaszorki :)

Jak wiecie moja siostra-bliźniaczka to właśnie Hanna,więc karteczki imieninowe jeszcze się u mnie pojawią :)

Miłego popołudnia życzę! Teraz biegnę do ogrodu, a wieczorkiem zajrzę do Was :)

17 komentarzy:

  1. Wspaniała kartka, kolory cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, też mam takie zawieszki koniczynki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna :D te ptaszyny wygladaja uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh,uwielbiam bukiety na kartkach. Śliczny jest ten Twój :) A ptaszorki wspaniale się prezentują. Idę oglądać ten wykrojnik ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu Kochana,ten wykrojnik chyba jest w tej chwili niedostępny,sama szukałam go aby podlinkować i niestety nie znalazłam :(

      Usuń
  5. Cudowna! Piękne kwiaty i klimacik;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, uwielbiam ta twoja karteczke :)) fantastyczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    bardzo lubie braze, a tutaj fantastycznie wygladaja :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem wielbicielką Twoich karteczek z wielką przyjemnością je oglądam.Ta jest świetna, kolorowa i taka radosna:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny u mnie :)))i nie masz za co przepraszać:))))cieszę się, że balonik się podoba:))))

      Usuń
  8. Ale fajny bukiecik stworzyłaś ;) no i cała karteczkę również bardzo ładną :) i ćwierkającą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I znów świetnie Ci wyszło zdolniacho! ;) W ptaszkach się po prostu zakochałam. Nie mówiąc już o tym jakie genialne są kwiaty. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście kapitalne połączenie kolorków i te słodkie ptaszki

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca, a kompozycja kwiatowo-ptaszorkowa zachwyciła mnie bardzo. No i te piękne kolory ...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna karteczka :) Tylko gdzie zapodział się sznureczek :( Nie widzę go wśród kawiatuszków a to wymóg wyzwania Craft4You.

    OdpowiedzUsuń
  13. ha jest dojrzałam sznureczek, trochę się ukrył :) Wszystko jest oki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...