czwartek, 11 lipca 2013

Ślubne i minimalistyczne - cdn...

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią dziś kontynuacja tematu - ślubne i minimalistyczne :)





Nie chciałam zakrywać fantastycznych papierków 13arts, które moim zdaniem idealnie oddają klimat ślubny, dlatego też położyłam jedynie warstwę delikatnego tiulu, a główną ozdobę stanowi biały kwiatek wykonany z płótna craftowego
Digi stempelek pochodzi od Novinki :)



Kolejne z grafiką...



Kolorowa znaleziona w necie, natomiast ta poniżej pochodzi od el - dziękuję bardzo!!!
W roli głównej papiery Magicznej Kartki.



I ostatnie na dziś, z tekturką Scrapiniec - w herbacianym klimacie...


Na dziś to tyle, a kolejny post to obiecana zmiana tematu - choć na chwilę :)

Cudownego dnia Wam życzę...

10 komentarzy:

  1. Ci by napisać żeby się nie powtarzać:))) Jesteś niesamowita w tym co robisz i jak robisz.Piękno i elegancja w jednym:))) Moja faworytka to....herbaciana karteczka:))).Dziękuję za komentarze:))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kartki. Najbardziej wpadły mi w oko pierwsza i trzecia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze to piękne delikatne śliczne i z grafika fajne zabawne

    OdpowiedzUsuń
  4. I piję sobie kawkę i patrzę z przyjemnością...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wiele tu u Ciebie do podziwiania :) Piękne karteczki! Bardzo podobają mi się te z serduchami i te dwie na końcu notki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki :) Jako wielka miłośniczka herbaty zachwycam sie tą ostatnią :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne i wyjątkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale. A ja nadal stawiam na groszki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są! Ta druga szczególnie mnie zachwyciła- pewnie dlatego, że śliczny roślinny stempelek na niej dostrzegłam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wszystkie ale moją uwagę też bardziej przykuła druga karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...