wtorek, 9 lipca 2013

Księga Gości i Album Ślubny

Dziś ostatni etap zamówienia ślubnego czyli księga gości połączona z albumem ślubnym. Całość powstała z Galeriowych Papierów, w beżu, kremie i niewielkim dodatkiem pudrowego różu. Oczywiście nie mogło zabraknąć tuszowań i perełek w płynie...



Na odwrocie serduszka-zawieszki znajduje się data tego wyjątkowego dnia...



Pierwsza strona zapisana tekstem, który zaprasza gości do pozostawienia wpisu - całość delikatnie ozdobiona



Na kolejnych stronach księgi minimalistyczna ozdoba-aby nie utrudniać złożenia wpisu


I album ślubny...





Na końcu kieszonka na płytę z pamiątkowym nagraniem zaślubin i przyjęcia bądź sesją zdjęciową



Dziękuję Wam za liczne odwiedziny i każde pozostawione słowo, a Wam życzę pięknego dnia!!!


15 komentarzy:

  1. Profesjonalizm z delikatnością i elegancją.Bardzo mi się podoba kolorystyka i..wykonanie.Świetny komplecik.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wyszło !!!
    Masz talent !!!
    Ładne kolorki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie prace! A możesz mi zdradzić całośc tego wierszyka z ksiegi gości? bardzo sympatycznie się zczyna i z chęcią bym go od Ciebie zapożyczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierszyk znalazłam w necie, na Twojego maila wysłałam pełną treść, daj znać gdyby nie dotarł-wyślę powtórnie i dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarze :)

      Usuń
  4. Fantastyczny, perfekcyjnie wykonany komplet dla Młodej Pary.

    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Napracowałaś się kochana! Świetny komplet, w jak najbardziej ślubnych kolorach. Wszystko idealnie dopracowane. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekalam na tego posta dlugo. Juz nie moglam sie doczekac zeby zobaczyc Twoje cuda.Slicznosci. Oczu oderwac nie mozna. Wspaniale detale, pieknie wkomponowane tekturki i tasmy. Przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) Całe zamówienie dziś dotarło na miejsce, wiesz jak bardzo się nim denerwowałam, ale już otrzymałam maila z podziękowaniem, niesamowicie wzruszającego... Miłego wypoczynku, mam nadzieję że wróciłaś do formy...

      Usuń
  7. Jakie to piękne....
    przepiękne połączenia, super wykonanie, jednym słowem klasa !!
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no... Moja Księga Gości przy Twojej to robi za jakąś podkładkę pod kawę albo coś... ;) Przepięknie ozdobiłaś swój album, jest delikatny i subtelny. Pasuje do okazji!

    OdpowiedzUsuń
  9. o jej , ale zmajstrowałaś dzieło

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny album, co ja piszę - śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...