sobota, 11 maja 2013

Ukwiecone serce dla mamy...

Dziś kolejna (i chyba nieostatnia) kartka dla mamy - tym razem ukwiecone serce z Galeriowych Papierków (uwielbiam je :))...



I rzut okiem na szczegóły...


Różyczki wykonane z papieru wizytówkowego i delikatnie wytuszowane


Napis oczywiście od Jolagg :) (banerek tradycyjnie z boku)


Kartka wędruje na wyzwania:

U Szmeka - Kochanej Mamie
Galeria Rae - kwieciście
Silesian Craft - majowy bukiet
Craft-Szafa List do M.
- Na Strychu - mama


Mam nadzieję, że u Was pogoda dopisała, bo u mnie za oknem szaro i ponuro :(
       Miłego popołudnia Wam życzę!!!

23 komentarze:

  1. Nie no, moja szczęka. Dziś kolejny raz gruchnęła o podłogę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zaczynam się o Ciebie martwić Asiu ;) A tak poważnie, to bardzo dziękuję za tyle cudownych słów!!!

      Usuń
  2. Wspaniała tak bogato ozdobiona,
    wszystko razem się pięknie prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka elegancka ,świetne kolory piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda kolejna kartka dołuje mnie bardziej :-). Piękna kompozycja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Iliano! Mam nadzieję, że "dołuje" pozytywnie :) i tym samym inspiruje i motywuje do tworzenia :)
      pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
    2. Właśnie przeciwnie ;P Jak widzę takie cuda, to jakim cudem mam prawo pokazywać moje proste kartki ;D

      Usuń
  5. No coż ŁAŁ i WOW!! Cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Supr wyszła kartka i serce nie tylko widać te wycięte ale i te włożone od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała karteczka! Piękna kompozycja, dodatki i papiery, wszystko cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jejuńciu jakie to piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. To się nazywa mieć talent...Twoje karteczki tworzone w duchu minimalizmu jak i te tworzone na bogato są godne podziwu,zachwycające,z klasą...sama przyjemność dla oczu,serca i duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie skomponowana karteczka. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny i udział w mojej zabawie. Pozdrawiam bardzo serdecznie, Anula

    OdpowiedzUsuń
  12. Ilonko ... cudeńko stworzyłaś !
    Bajeczna praca i tak pięknie ukwiecona ! Oj, Mamusia się ucieszy ! Cieplutko pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękna...i to serducho...dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu, Margot - DT Craft Szafa

    OdpowiedzUsuń
  14. z sercem zrobione serce .... przeurocza kartka .... niech mama robi miejsce już na komódce ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wyjścia, musi zrobić ;) pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  15. Super!
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka - DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartezka :)
    Thank you for participating in the challenge at the Gallery RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta też bardzo mi się podoba :)
    Dziękujemy za udział w zabawie u SZMEKa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...