piątek, 17 maja 2013

Ślubna i urodzinowa

Dziś mam dla Was dwie karteczki. Pierwsza powstała z okazji 21 urodzin - od siostry dla siostry. Kartkę właściwie zrobiła klientka, ja tylko powycinałam i ponaklejałam pod dyktando Zamawiającej :)
Miało być kolorowo, z babeczką i kobiecą zawieszką...




Druga to ślubna kartka, która powstała na wzór "ukwieconego serca dla mamy" , jednak w innej kolorystyce... W tym roku chyba mamy sezon ślubny w mięcie i lawendzie, ten zestaw kolorystyczny najczęściej pojawia się wśród moich zamówień :)





Miłego weekendu Wam życzę i pamiętajcie o podaniu swoich adresów - czekam do niedzieli włącznie :)

13 komentarzy:

  1. Oh, jak ja uwielbiam te Twoje kwiatuszki. Wspaniałe! Może już niedługo też będę mogła takie robić. Jak uzbieram na maszynkę ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki abyś jak najszybciej nabyła to cudeńko :) i proszę napisz mi swój adres, abym mogła wysłać upominek,który wygrałaś w Zgaduj Zgaduli :)

      Usuń
    2. Wiem, wiem, zorientowałam się ;-)))) Taka niespodzianka, że szok! Wysłałam Ci mail jakiś czas temu. Mam nadzieję, ze dotarł. Pozdrawiam weekendowo. (u mnie zapowiada się cieżko - komunia i wesele;-)

      Usuń
  2. Wspaniałe kwiatuszki, cudowna kolorystyka..wszystko na wysokim poziomie.zarówno pierwsza słodka karteczka zachwyca, jak i druga, która przypodobała mi się ze względu na wspomnianą kolorystykę.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne Pierwsza słodka a druga mm super kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza świetna jest :) taka kolorowa i smakowita :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślubna jest ekstra ukwiecona, a mimo to w dobrym tonie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzisz, przez ten post z candy przegapiłam karteczki nowe! Karteczka z babeczką jest urocza! Kolorowa i radosna! Odpowiednia na urodziny :) A ślubna ma piękne kolory! I chociaż kwiatuszki są cudne, to ja zachwycona jestem listkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iliano pełne listka to Magnolia, a ażurowe - Marianne Design :) pozdrawiam!

      Usuń
  7. taka to moda po prostu ... na miętę a Ty ubrałaś tą miętę w śliczny lila

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są obie. Pierwsza czaruje kolorami a druga romantyzmem. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...