środa, 8 maja 2013

Dzień Matki już wkrótce

Dzień Matki coraz bliżej, więc u mnie z tej okazji powstało kilka karteczek, które już powędrowały do kwiaciarni :)







Jak pewnie już zauważyliście to kartki, które wykonuję do kwiaciarni powstają w wersji bliźniaczej, z odwróconą kolorystyką (czasem inne dodatki), co nie ukrywam, bardzo ułatwia i przyspiesza pracę :)
Napisy oczywiście pochodzą od Jolagg - banerek na pasku bocznym :)

Pierwszą karteczkę zgłaszam na wyzwanie Skarbnica Pomysłów - z liściem



I jeszcze jedna ważna informacja - w miniony poniedziałek w końcu wyszły ode mnie wszystkie nagrody i pocieszajki (zestawy papierów 15x15) dla Szczęśliwców w moim candy. Do końca tygodnia powinny do Was dotrzeć, gdyby ktoś w tym terminie nie otrzymał swojej paczuszki to bardzo proszę o kontakt.

Cudownego dnia Wam życzę i głowy pełnej scrapowych pomysłów :)

17 komentarzy:

  1. Oj Ty to masz długą NOC. Piękne te Twoje kartki, te środkowe z sercami są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środkowe to również mój faworyt :) pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Prześliczne karteczki, pomysłowe i takie jedyne w swoim rodzaju.Bardzo mi się podobają nie tylko ze względu na format, dodatki ale i kolorystykę:) śliczne.Ja też muszę pomyśleć o karteczkach:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki! Jak zwykle jestem zakochana w Twoich pracach. Minimalizm jest extra ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. Kiedy Ty to produkujesz? Ja jedną ledwie zdążam zrobić w ciągu dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem śpiochem, ale wieczorem lubię długo posiedzieć przy biurku :)

      Usuń
  5. Super karteczki :) Piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te środkowe z kokardką są przepiękne - jeśli miałabym wybierać to te są na pierwszym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne lekkie karteczki z sercami są super .Ciekawe jaką ty dostaniesz w tym szczególnym dniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i wyjątkowe, dziękuję za udział w zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze że sobie nie komplikujesz życia .... prosto ale efektownie

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje faworytki to nr 3 i 4... uwielbiam takie cukierkowe kolory i prostotę w Twoich pracach...0% przepychu i 100% zdumiewającego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów i zapraszam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...