piątek, 10 maja 2013

Proste kartki komunijne

Czas I Komunii Świętych nadal trwa, więc i u mnie kartki z tej okazji wiodą prym :)
Dziś kilka w bieli...





Dolna część kartki wytłoczona, do tego bawełniana koronka bądź taśma ozdobna, serwetka papierowa, winorośl i dopełniające całość perełki w płynie :)
Napisy oczywiście od Joli - bardzo dziękuję (banerek z boku)!!!

Proste w formie, do wykonania na szybko, a mimo to eleganckie...

Dziękuję Wam za to, że zaglądacie do mnie i pozostawiacie budujące wpisy... :)

10 komentarzy:

  1. Z moimi lewymi rączkami do robienia kartek to jakoś sobie nie wyobrażam że mogłoby to być "do wykonania na szybko" ;) Kartki są takie delikatne i subtelne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki..eleganckie, przemyślane, bez przepychu, zachwycające i zachęcające do ich kupienia. Inne niż wszystkie...z magią, z wdzięcznością...Cudne zdobienia powodują, że kartka jest UNIKATOWA. Gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają wytłoczenia na papierze, dodają jeszcze większej elegancji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczki cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne - eleganckie i ciekawe ;) Pierwsza najbardziej mi się podoba ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające ;) proste ale i eleganckie,skromne i pełne wdzięku...w sam raz wpisujące się w atmosferę uroczystości...

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznotki te Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to chyba przestanę wchodzić na Twojego bloga, bo tylko się dołuję... jak Ty to robisz, że dajesz kilka rzeczy, prostych i wychodzi Ci takie dzieło? Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tylko ja zauważyłam, że urok tkwi w braku przepychu, a jednocześnie są tak eleganckie, no i wykończenia dopełniają całość... naprawdę świetne!
    PS Gdybym kupowała kartki to na pewno sięgnęłabym po tą pierwszą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...