środa, 15 maja 2013

10 lat razem...

3 maja moja siostra bliźniaczka i mój szwagierek obchodzili 10 rocznicę ślubu. Z tej okazji siostra poprosiła mnie o wykonanie kartki ze zdjęciami i ukrytym upominkiem dla męża i dzieciaczków.
Kartka prezentuje się tak - uwaga, sporo zdjęć niestety kiepskiej jakości - robione w biegu bo Zamawiająca stała już nade mną i poganiała  - uściski dla mojej siostry ;)













Mam dla Was zagadkę - ciekawa jestem czy domyślacie się gdzie został ukryty upominek i co to było :)
Wśród osób, które napiszą swoje propozycje w komentarzu wylosuję drobnostkę, a wszyscy którzy trafią i odgadną, niespodziankę mają gwarantowaną :) Czas macie do jutra, powiedzmy do godziny 9.00 rano. Po tym czasie opublikuję zdjęcie,które jest odpowiedzią na moje pytanie i pokażę Wam jaki cudowny bukiet otrzymała moja siostra od swojego męża, idealnie zgrany kolorystycznie z kartką, choć nie umawialiśmy się wcześniej :)
Mój prezent dla siostry i szwagra jeszcze "się robi", ale mam czas do 26 maja, wówczas mamy podwójną uroczystość rodzinną - chrzest Kornelii i rocznica ślubu, a poza tym moja siostra zbyt często tu zagląda i gdybym pokazała Wam choć skrawek tego co przygotowuję to nie miałaby niespodzianki :)

Czekam na Wasze odpowiedzi, ruszcie główkami bo drobne niespodzianki czekają na Szczęśliwców :)
Pamiętajcie - czas macie do jutra, tj. 16.05.2013 do godziny 9.00 rano!!!


A kartkę zgłaszam na wyzwanie w Crafty Moly z cyfrą. Ze sklepu Crafty Moly  pochodzi papier umieszczony na drugiej i trzeciej stronie kartki Peace Love 05/900 , tekturki Serca oraz etykiety Peace Love

A tak na marginesie, to dziś czytacie mój SETNY post :)

Cudownego dnia Wam życzę :)

36 komentarzy:

  1. Piękna kartka! Twoja siostra jest śliczna! A skoro to siostra bliźniaczka to Ty też :) Kartka w pięknych kolorach i ma cudne ozdoby, zachwycająca :)
    Tak patrzę i patrzę i nie mogę wymyślić tego miejsca ukrycia prezentów... Za zdjęciami nie, bo przecież muszą być jakoś przyklejone, prawda? ;)
    Stawiam na najprostszą odpowiedź: z tyłu kartki (może za życzeniami), a były to bilety na jakąś wycieczkę bądź zdjęcie z USG ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kobieta ta Twoja siostra, wiec i Ty jesteś niesamowitej urody.Karteczka cudna, bardzo mi się podoba..jest interesująca...przyciągająca uwagę...wspaniały dobór zdjęć siostry i jej rodziny, do tego te piękne słowa w formie życzen..Cudo...idealna pamiątka...Przepiękna:)

    A co do prezentu...wszystko zależy jaki ten prezent...może być mały może być duży...Hmm..ja obstawiam spód zakladki...hih, zwlaszcza, że coś tam widzę;:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę jak moja siostra obrasta w piórka czytając Wasze komentarze ;)))
      A podobne jesteśmy, w dzieciństwie byłyśmy bardziej co czasem przydawało się w szkole :)
      Dziękuję w imieniu siostry i własnym :)

      Usuń
    2. Iluszko, jeszcze obstawiam pod zdjdciem z dzidziusiem....skośnie wsunięta kartka,czy kopertka...wg.mnie to jest prezent :)

      Usuń
  3. Ja nic nie widzę ale idąc tropem Iliany głosuję za testem ciążowym ;-)) schowanym za zakładką albo za napisem I will always love you.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna rocznica. :)
    Karteczka jest śliczna. Myślę, że upominek został schowany za życzeniami. A może to być np. zaproszenie na upojną noc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca i zdjęcia cudowne. Sądzę, że prezent jest pod podziękowaniami- pewnie jakieś wczasy albo wycieczka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kartka robi wrażenie a życzenia przemyślane za co głęboki szacun .... przyjrzałam się każdemu zdjęciu i rzeczywiście ukryłaś prezent ... myślę że będzie bilet do kina albo teatru ....schowany pod zdjęciem

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow......interesujący pomysł z "zgaduj zgadula" ;) Dziś czytałam Twój tekst Dareckiemu i był pod wrażeniem co Cioteczka znów wykreowała ;) Trzymam kciuki za wszystkich zgadujacych ;) PS a propos zbyt częstego mojego zaglądania tutaj...nie da się rzadziej z czym zgodzą sie zapewne wszyscy czytający Twòj blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam (czy raczej miałam, bo nie mamy już kontaktu) koleżankę o takim nazwisku, a że jest ono dość oryginalne to może jesteście rodziną ;)
      A nazwiska nie zapomnę, bo zawsze przedstawiając się dodawała: "Harendarz przez samo Ha EeN i eR Zet" :-)

      Usuń
    2. Podejrzewam, że wszyscy z rodu Harendarz przedstawiają się w ten właśnie sposób ;) powodzenia w "zgaduj zgadula":)

      Usuń
  9. rewelacyjna karteczka > Będzie suuper pamiątka . Prezent hm może to bilety na jakąś wycieczkę schowane za życzeniami .

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam Wasze komentarze i... muszę Wam coś powiedzieć. Mój szwagier i jego dziewięcioletni synek - mój siostrzeniec - trzymali kartkę w rękach i nie znaleźli upominku :) W końcu moja siostra,która jako Zamawiająca została wtajemniczona, ujawniła im schowek :)
    Tak więc życzę powodzenia, mam nadzieję że sporo osób odgadnie bo im więcej niespodzianek wyślę tym bardziej się ucieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha a ja chyba wiem! Coś wypatrzyłam ;P Tylko nie wiem czy pisać tu, czy (żeby było zabawniej i nie podpowiadać innym w razie dobrej odpowiedzi) na mailu?

      Usuń
  11. Szukałam, szukałam i nic!!
    W każdym razie uwielbiam takie spersonalizowane projekty, tworzone od serca, z sercem, dla konkretnych osób... Całość ciepła i romantyczna. Przepiękne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna wspaniała praca- tylko się zachwycać :D
    Prezent niesamowicie dobrze ukryty wiec zgaduję, że jest pod zdjęciem męża z dziećmi i na pewno coś co uszczęśliwi całą rodzinę - może jakieś bilety na wspólne wakacje?
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja obstawiam, że pod życzeniami jest jakiś tag, wyciąga się go pociągając za kwiatek... Ale co to za prezent to nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy miałam na myśli, że pod podziękowaniami tymi w środku ;)
      Karteczka przecudna! Bardzo mi się podoba dobór kolorów.

      Usuń
  14. Kartka jest prześliczna, wszystkie elementy razem współgrają i dopełniają się wzajemnie ;) Ja również szukam, szukam, szukam... i znaleźć nie mogę ;) Ale trudną zagadkę wymyśliłaś, pewnie dużo radości miały osoby do których powędrowała ta kartka, przy szukaniu prezenciku ;) Ja obstawiam, że prezencik jest ukryty za środkowymi (głównymi) życzeniami ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka jest rewelacyjna! Zachwyciła mnie już sama jej miniaturka, a jak zobaczyłam resztę - zdjęcia, stemple, skomponowanie barw... wspaniałe, bardzo osobiste życzenia.

    A to miła ciekawostka, że jesteś jedną z bliźniaczek :-)

    Moim zdaniem za tymi cudnymi życzeniami na środkowej kartce jest bilecik wyciągany przez pociągnięcie za kwiatek, ale co na nim jest - hmm... w pierwszej kolejności pomyślałam o jakimś bilecie na wspólny rodzinny wypad, ale jeśli Twoja siostra jest tak kreatywna jak Ty, to pewnie będzie coś, na co bym nie wpadła

    I jeszcze sobie westchnę: ile Ty mi dostarczasz emocji...eh! Dzięki Ci za to!

    OdpowiedzUsuń
  16. I jeszcze coś: już nie mogę doczekać się widoku tego Twojego prezentu dla nich!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka, taka osobista :) Śliczne zdjęcia i fajnie dobrane kolory. Przeglądałam zdjęcia i ciężko odnaleźć schowek z prezentem, ale myślę że za podziękowaniami Twojej siostry poprzez wyciągnięcie tego kwiatka ukryty jest prezent. Pierwszy mój pomysł to bilety na jakiś mecz, a kolejne to tak jak dziewczyny pisały wycieczka rodzinna lub zdjęcie nowego potomka:))


    Pozdrawiam, wszystkiego najlepszego życzę dla Twojej siostry i jej rodziny, i piękna praca raz jeszcze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  18. Gratulacje setnego posta! Życzę kolejnej setki :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam i dziękuję za odwiedzinki.
    Karteczka jest naprawde super!!!
    Strasznie mi się spodobała.

    A skoro już wpadłem na zagadkowego posta
    to wydaje mi się, że niespodzianka ukryta jest pod zdjęciem męża z dziećmi.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wiem że za późno ale pracowity dzień miałam w ogródku wczoraj i dziś :) Ale dla formalności że tu byłam suprice jest pod tekstem na środkowej części. Milutkiego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla formalności nie czytałam pozostałych komentarzy bo wpadłam na sekundę i zmyukam do ogrodka póki dzieci są grzeczne :P

      Usuń
  21. Piękna praca, pięknie wykonana :) Super kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna kartka i to z niespodzianką , jak ja kocham takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna! Praca jest niesamowita.
    Siostra - bliźniaczka? Szczęściara ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, szczęściarą jestem i to wielką :)
      Dziękuję za miłe słowa i oczywiście pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  24. Przepiękny mini - album ! Sporo pracy w niego włożyłaś, a efekt jest genialny ! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała ta karteczka! Tak dopracowana i w ogóle :) super to wymyśliłaś! I z tym prezentem też :) a gdzie on jest? sądzę że schowany pod etykietką I will always love you. A co to może być??? Zaznaczyłaś że to prezent dla Meża i dzieciaków - test ciażowy obstawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...