środa, 22 maja 2013

Chrzest Święty Kornelki

Zbliża się dzień Chrztu Świętego Kornelki,więc najwyższa pora zasiąść do pamiątek z tej okazji.
Dziś pierwsza odsłona...


W całości powstała z Galeriowych Papierków. Grafika od Bea jest tak cudna i słodziutka, że karteczka nie wymaga już zbyt wielu dodatków. Kilka magnoliowych kwiatków, gałązki Memory Box i obowiązkowo bawełniana koronka z zawieszką - malutkie i urocze stópki :)


 No i oczywiście perełki w płynie i tuszowania :)

Wnętrze karteczki skromne, ale i eleganckie...


Do kompletu z karteczką powstała torba, w której zapakowany będzie upominek




Odbiegając od tematu to chcę Was zachęcić do pójścia do kina na niesamowity film "Oszukane".
Nasza latorośl sprawiła nam niespodziankę i z okazji zbliżającego się Dnia Matki i Ojca zaprosiła swoich staruszków do kina, doskonale wiedziała co chcemy zobaczyć :)

Historia opowiedziana w niesamowity sposób, cały czas trzyma w napięciu, łzy szczęścia przeplatają się z bólem krwawiącego serca... Być może poruszył mnie tak dogłębnie bo sama jestem mamą i mam siostrę bliźniaczkę - oglądając próbowałam wcielić się w obie role... Wiem jedno - podczas filmu nie można utrzymać emocji na wodzy...
Gorąco zachęcam Was, naprawdę warto wybrać się do kina, najlepiej z całą rodziną. Jestem pewna, że po seansie spędzicie sporo czasu na rozmowie o uczuciach, o sposobach radzenia sobie z negatywnymi emocjami, o życiu...

11 komentarzy:

  1. Rzeczywiście śliczna grafika i trafiła w dobre ręce ... śliczna praca . Co do wzruszeń na filmach to mi bardzo niewiele trzeba i płaczę , wręcz zawodzę . Na pewno przeżywałabym bardzo długo ale na razie do kina nie mogę się wybrać ... zbyt małe dziecię mam . ( szkoda w weekend się jej pozbyć i tak mało z sobą przebywamy ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta kartka. Dziewczynka jest Boska!!! serducho z kwiatkami rewelacyjne a do tego kolor!!! BAOSKAAAAAAAAAAAAAA!!!
    Dziękuje za reklamowanie mi filmu:) Chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Masz rację, obrazek jest bardzo ładny i nie trzeba wiele dodawać ozdób. Jest minimalistycznie, delikatnie i bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję przepięknej karteczki..jest prześliczna, dodatkowo ta grafika, która dopełnia wszystkiego..No i malutkie stópki..uwielbiam takie dodatki.
    Co do filmu..hmm..zastanawiałam się nad nim całkiem niedawno, więc myślę, że Twoja recenzja jest kolejną podpowiedzią aby jednak się wybrać do kina. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka i torebka tez jest super:)
    Ja na film wybieram się od samej premiery, ale niestety praca lic mnie chwilowo przytłoczyła, mam nadzieję, że w koncu uda mi sie go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna kartka i elegancka torebka ;) Słyszałam dużo pozytywnych komentarzy na temat tego filmu, a teraz po przeczytaniu twojej recenzji jeszcze bardziej nabrałam ochoty na pójście na ten seans filmowy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, grafika jest naprawdę słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała pamiątka a grafika cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka i ślicznie ozdobiona torebka:) Na film się wybieram- choć nie wiem, czy jest ciekawszy od reportażu opisującego tę historię. Czytałam go już dość dawno, ale bardzo mnie poruszył- zdjęcia, rozmowy z dziewczynami, z rodzicami... Koło takich spraw nie można przejść obojętnie, zwłaszcza nam, matkom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny prezencik dostanie KOrnelka. :) A grafika przepiękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka a grafika słodka. :)
    Na ten film też się wybieram, ale jakoś do kina dojść nie mogę. ;) Wiem, że jest warty obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...