niedziela, 19 maja 2013

Komunijna raz jeszcze

Ależ cudowny weekend za mną, mam nadzieję że za Wami również :) Pogoda wręcz wymarzona, całą sobotę spędziłam z rodzinką w ogrodzie, nadrabialiśmy zaległości, których trochę się uzbierało... Napracowaliśmy się,ale za to ogród w końcu prezentuje się tak jak powinien. Dzisiejszy dzień,pierwszy wolny od miesiąca spędziliśmy nad jeziorkiem,gdzie poddaliśmy się słodkiemu lenistwu :)
No ale wróćmy do tematu,czyli kartka komunijna raz jeszcze :)
Ten wzór widzieliście już u mnie, ale cieszy się dużym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród rodziców chrzestnych, więc prezentuję ją raz jeszcze, tym razem z inną kopertówką - nie ma satynowej wiązanej wstążeczki, natomiast dekoracyjny brzeg wsuwa się pod tag - wydaje mi się,że ta wersja jest delikatniejsza, ale oceńcie sami... :)





Papierki to najnowsza kolekcja Crafty Moly, moim zdaniem wprost stworzona do pamiątek komunijnych :)

Życzę Wam miłego wieczoru i witam nowych Obserwujących, cieszę się, że jesteście i dodajecie mi skrzydeł :) 

14 komentarzy:

  1. Nie wiem jak wcześniejsza wersja wyglądała, ale bardzo ładna karteczka komunijna !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się wcale nie dziwię, że karteczki są popularne... Piękny komplecik! Papiery bardzo mi się podobają. Delikatna i romantyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest Wyjątkowa przez duże W:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała karteczka o bardzo oryginalnym kształcie, bardzo mi się podoba delikatność, kolorki..Cieszę się, że weekend się udał, gratuluję i serdecznie Cię pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna delikatna, no i kształt serduszko :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz w zupełności rację - te papierki są świetne i dodają delikatności tego typu kartkom. A Twoja jest wyjątkowo piękna. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. wooooooooow :D srodek baaardzo mi sie podoba :D wogole super wyszlo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps,a ja na ktoryms z blogow wyczytalam, ze posiadasz siostre blizniaczke :D a Ty ryjku :)) ona rowniez posiada zamilowanie do papierowych spraw jak Ty?ale super!!!! gratuluje :D szczesciaro Ty :))

      Usuń
    2. Masz rację Szczęściarą jestem :) Papierowe sprawy siostra lubi,ale w moim wykonaniu,sama nie ma cierpliwości :) za to ona tworzy cudowne wnętrza :) Liczę na pomyślne zakończenie sprawy z domkiem - kiedyś Ci o tym pisałam, i oczywiście "zatrudniam" siostrzyczkę :)
      Buziaki dla Ciebie :)

      Usuń
  8. cudo , delikatność , estetyka.... i to wszystko w serduszku... Podoba się i to bardzo . Mi by się tez taka siostra przydała .... zaczynam budowę

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna! :)

    Iluszko, piszę dopiero teraz do Ciebie, bo byłam bez internetu :( Dziękuję Ci pięknie za przydasie od Ciebie i cudną kartkę!! :) Piękności :) Sprawiłaś mi ogromną radość :) :)

    Pozdrawiam cieplutko,

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i delikatny komplecik. Rozwiązanie z schowaniem dekoracyjnego brzegu pod szyldzik bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sie absolutnie nie dziwie że cieszy się popularnościa, bo jest przeurocza i delikatna :D No patrz i ja spędziłam kilka chwil nad jeziorkiem :D fajnie było sobie posiedzieć na molo w promieniach słońca, popatrzeć na kaczuszki rybki pływające w wodzie , lubię takie chwile relaksu:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...