wtorek, 14 maja 2013

Lawenda, mięta i... złoto

Witajcie w ten piękny słoneczny poranek :) Gdy tak cudnie za oknem to aż chce się żyć!!!

Dziś dwie karteczki ślubne, które widzieliście już u mnie, ale w innym zestawieniu kolorystycznym. Do tej pory wykonywałam je w wersji pierwowzoru, ale kilka dni temu Matka przyszłej Panny Młodej poprosiła mnie o wykonanie tych kartek, ale w kolorystyce lawenda-mięta-złoto - kolorki przewodnie uroczystości zaślubin i przyjęcia weselnego.
Kartki spełniły oczekiwania Zamawiającej, więc mogę je Wam pokazać...

Pierwsza, oryginał TU


Kartka od Rodziców


 I druga, oryginał TU


Kartka od rodzeństwa Panny Młodej


Życzenia wybrane przez Zamawiających,ale moim zdaniem są genialne :)

Do tej kartki dołożyłam małe serce, na którym znajdują się imiona Młodej Pary, a na odwrocie data ślubu.

I jak Wam się podobają w tej wersji kolorystycznej?

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki. Podoba mi się ich radosna kolorystyka. A tekst jest niesamowity. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Mięta to zdecydowanie mój kolor i popatrz jak świetnie wygląda ze złotem i lawendą! Nie spodziewała bym się... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie super ... ten ciepły fiolet....zrobił swoje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzenia faktycznie genialne ;)
    A karteczki - nie wiem czym to idzie, ale wzór pierwszy bardziej podoba mi się w tej kolorystyce, zaś ten drugi jakoś w oryginale bardziej mnie przekonuje - dziwne, ale chyba jednak wychodzi z tego na to, że nie tylko sama gra kolorów jest istotna, ale też ich połączenie z kształtami, wzorami...nie wiem...
    Tak czy tak, jak świat światem to każdy ma inny gust i trudno porównać co ładniejsze, a szczególnie, jak wszystkie ładne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. A druga najwspanialsza! :)Ciekawe czy wiedzą co zrobili.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baardzo ciekawe śliczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory i karteczki :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory są esencją tych karteczek :) Pierwsza piękna, w drugiej urzekają mnie wianuszki z tagiem. Swoją drogą ja znowu o herbacie będąc u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem to pewnie miętowa ;) pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Karteczki są bardzo ładne!!
    Te wzorki i kolorki....
    poprostu super
    Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki! Szczególnie podoba mi się pierwsza, ma piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie zestawiłaś (bo tak umiesz i już!) te kolory, przyciągają wzrok. Mnie też wpada w oko najbardziej mięta z fioletem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...