poniedziałek, 6 maja 2013

Cudowny początek tygodnia...

O takim poniedziałku nawet nie marzyłam... Dziś spotkały mnie same cudowne rzeczy...
Właśnie dziś dotarły do mnie papiery Magicznej Kartki, które wygrałam w Candy :)
Papiery są cudowne i już nie mogę doczekać się chwili sam na sam z tymi słodkościami :)


Również dziś otrzymałam niesamowitą przesyłkę od Niepowtarzalnej Kartki - nagrodę wygraną w blog hopie - nagrodę miały stanowić niepowtarzalne kartki, ale dziewczyny po obejrzeniu mojego bloga zaproponowały mi niespodziankę - a ja kocham niespodzianki i oczywiście zgodziłam się :) Zobaczcie jakie cuda dostałam...




Lustro w niesamowitej ramie genialnie pasuje do mojego "papierowego" pokoju - oczywiście już wisi :), broszka i zawieszka w stylu retro powędrują do mojej mamy, która kocha ten klimat i uwielbia brązy i zielenie, obłędne kolczyki Milka dostanie moja nastoletnia córcia gdy tylko wróci z kilkudniowego wyjazdu szkolnego, a niebieska bransoletka, to prawdziwe cudo, jest stworzona idealnie dla mnie - choć jak znam Kajkę, to pewnie będzie ją "pożyczać" :)
A do tego wszystkie upominki fantastycznie zapakowane - nie wiem skąd, ale dziewczyny musiały wiedzieć jak ważne jest dla mnie opakowanie... No i oczywiście nie zabrakło prawdziwych cukierasów - powiem tak - były pyszne :)

I ostatnia niespodzianka, która mnie dziś spotkała to szydełkowe kwiatki od dwóch cudownych sióstr... 
Kilka dni temu zamówiłam u dziewczyn kilka szydełkowych kwiatków - o to one...


A dodatkowo otrzymałam kolejną fantastyczną niespodziankę...


Uwierzycie, że kolczyki wykonane są z... papierowej wikliny!!! Od razu skradły moje serce i pewnie skradną je również mojej córce gdy tylko je zobaczy :)

Życzę Wam Kochani aby i Wam przytrafiały się takie "cudowne poniedziałki", abyście mieli okazję doświadczyć co to bezinteresowność i poczuć dobro płynące od drugiego człowieka...

A tym postem mówię DZIĘKUJĘ wszystkim tym, którzy dali mi ten dzisiejszy dzień...


15 komentarzy:

  1. Fantastyczne prezenty.Wiem co to znaczy jak ktoś zrobi Ci taką niespodziankę. Sama o tym pisze w ostatnim poście. Gratuluję wygranego CANDY no i wspaniałych papierów.Czekam NA TWOJE DZIEŁA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już byłam u Ciebie i widziałam te cudeńka :) Również czekam na Twoje prace z tymi słodkościami :) Pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. Ale super :) Gratuluję :) To się nazywa piękny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć :)) Niech Ci dobrze służą te wszystkie piękności. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje tych wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !!! Ponoć jaki poniedziałek taki cały tydzień :):):)
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto jak kto ale Iluszka nie może powiedzieć "nie lubię poniedziałków" ;) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zatem życzę Ci całego tygodnia pełnego cudownych niespodzianek!
    ściskam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tydzień rozpoczęłaś fantastycznie, życzę kolejnych przyjemnych niespodzianek. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no, jak tydzien tak swietnie Ci sie zaczal, to musi byc fantastyczny caly!!! :D gratuluje wszystkich niespodzianek, a przede wszystkim gratuluje bycia Goscinna projektantka w CraftSzafie :))
    ciesze sie niesamowicie razem z Toba!!! no widzisz kobitko, zawsze mowilam, ze jak cos sie robi z sercem, to widac efekty :) i inni Cie doceniaja :)) gratuluje raz jeszcze i buziaki sle :*

    OdpowiedzUsuń
  10. uważam że w pełni zasłużyłaś na wszystko , w dodatku już dzielisz się swoimi zdobyczami z resztą rodziny ... podziwiam i gratuluję .... przy okazji gratulacje z okazji bycia projektantką ...dziel się swoimi pomysłami dalej.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prezenty, serce rośnie :)
    Gratuluję serdecznie!!
    Cudowny, radosny post :D
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że wszystko się podobało i niespodzianka się udała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...