czwartek, 16 maja 2013

Zgaduj Zgadula - czas na wyniki :) W końcu są!!!

Witajcie Kochani!!!
Dziękuję Wam za tak liczny udział w jednodniowej zabawie, swą obecnością sprawiliście mi wielką radość :)
Wasza kreatywność jak zwykle nie zna granic, podsunęliście mi kilka pomysłów, dziękuję :)
Ale do rzeczy, zapewne czekacie na wyniki i... niestety muszę przetrzymać Was do późnego wieczorka,ponieważ wyskoczył mi ważny wyjazd :( Proszę o cierpliwość, na 100% będą dziś wyniki, niezależnie o której wrócę - daję słowo! Powiem tylko tyle, że jest kilka osób które dopatrzyły się ukrytego upominku, ale nikt nie odgadł co to takiego... Więc upominki polecą do wszystkich, którzy właściwie podali miejsce ukrycia i do jednej wylosowanej osóbki :) Więcej wieczorkiem - pa Kochani!!!


Ogromnie Wam dziękuję za Waszą Anielską cierpliwość...
Nie będę już przedłużać - podaję odpowiedź - tag ukryłam...


kilka osób bardzo precyzyjnie podało tę właściwą odpowiedź, ale jest kilka odpowiedzi,gdzie nie mam pewności co do końca mieliście na myśli... Tak więc aby rozwiać moje wątpliwości i nikogo nie skrzywdzić proszę wszystkie osoby, które dokładnie ten schowek miały na myśli, a mało dokładnie wyraziły się, aby przesłały do mnie na maila pasje.iluszki@gmail.com swój adres, na który mam wysłać upominek. Chcę to w ten sposób rozwiązać bo wierzę w Waszą uczciwość. O adresy proszę oczywiście te osóbki, które bardzo jasno wyraziły się w swoim wpisie podając poprawny schowek.
Rocznicowym upominkiem nie była wycieczka, ani bilety do kina czy teatru, ani też zdjęcie USG tylko... zaproszenie na rodzinną sesję zdjęciową u Kasi Mazur :) A tak przy okazji zapraszam na jej STRONKĘ ma talent dziewczyna!

Nagrodę,w wyniku losowania otrzymuje... Asikazj - gratuluję i oczywiście czekam na Twój adres :)

Z całego serca dziękuję osobom, które napisały komentarze już po zakończonej zabawie, a mimo to dodały aby pozostawić swój ślad - dziękuję Kasi i Lois - Wasza obecność wiele dla mnie znaczy...

Wszystkim z całego serca dziękuję za udział w zgaduli, świetnie się bawiłam czytając Wasze komentarze :)

Jeszcze jedna prośba - proszę prześlijcie swe adresy do końca tygodnia,tzn do niedzieli włącznie, po weekendzie chcę wysłać upominki, a muszę wiedzieć ile mam ich przygotować :)

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wyniki w końcu są :)

      Usuń
    2. Dziękuję za wspaniałą zabawę i mimo,że nie udało mi się trafić to gratuluję pomysłowości i wspaniałej karteczki.Prezent jest niesamowity, odwiedziłam stronę i powiem szczerze, że zdjęcia są oszałamiające. Tak wiec myślę, że siostra wraz ze swoją rodzinką będzie przeszczęśliwa.Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za ciepły komentarz pod moim ostatnim postem :)

      Usuń
    3. Nie masz za co dziękować :)

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkim :) Dzięki za zabawę :) ten tag był baaardzo dobrze schowany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo dobrze wypatrzyłam :) Ślicznie dziękuję za upominek i zaraz przesyłam adresik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję .... świetnie go ukryłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim i niezmiernie się cieszę, że udało mi się odgadnąć tak dobrze schowany upominek:)
    Pozdrawiam, adres wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się , że schowek udało mi się zlokalizować, ale z niespodzianką trafiłam jak kulą w płot ;)
    Zabawa w detektywa była wyśmienita. :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu,ale fajna zabawa :D szkoda ze mi przeszla kolo nosa :X
    dziekuje Ci za pokrzepiajace slowo w komentarzu u mnie :D
    mialam troche zametu, ale juz wychodze na prosta i wracam na bloga :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa z myślą o Tobie powstała,z nadzieją że skusisz się i w końcu pojawisz się na blogu, a tu nic, cisza jak makiem zasiał :( Ale w końcu jesteś,wychodź na prostą jak najszybciej bo brakuje Ciebie :)

      Usuń
  8. Miałam racje he he pod życzeniami super schowany fajny prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. Hurrraaaa!! Niesamowite. Udało mi się :) Może w totka też dziś zagram ;-) Wysyłam Ci adres na mail. Buziaki serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Zgadłam z tagowym kwiatkiem, no i z tym, że prezent pewnie będzie taki oryginalny, że nie do zgadnięcia heh
    Dzięki za spontaniczną, krótką a intensywną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Wam wszystkim,mam nadzieję że wkrótce znów się pobawimy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...