piątek, 24 maja 2013

Kilka ostatnich karteczek dla mamy

Ciekawa jestem jak Wam minął dzień, mam nadzieję że przede wszystkim twórczo :)
Ja zrobiłam kilka karteczek dla mamy, to już ostatnie w tym roku :)








Karteczki powędrowały do kwiaciarni, a ta poniżej trafi do wyjątkowej mamy dwóch wyjątkowych Skarbiątek :)






Ostatnią karteczkę zgłaszam na wyzwanie CRAFTfun - serce dla mamy


oraz na wyzwanie U Szmeka - dla mamy


Uciekam kończyć rocznicowy upominek dla siostry i szwagra, a Wam życzę udanego weekendu :)

14 komentarzy:

  1. Piękna, delikatne, pastelowe :)
    Pełne miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany jak duużooo :) Piękne nawet która jest tą naj dla mnie. Z jutrzenka pieknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ta ostatnia, właśnie miałam napisać że z chęcią sama ją bym przygarnęła :P Śliczna. Pozostałe również piękne, ale faworyta mogę mieć a co :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznosci!!! a ta ostatnia wymiata :)) neeeeee, napatrzec na nia sie nie moge :)) pozdrawiam i milego dzionka zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie cudne :) Naprawdę. Tylko podziwiać pomysłowość i kreatywność :) Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle cudne! Wszystkie razem i każda z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, szczególnie te pierwsze mnie urzekły, cudne kolory, sliczne papiery i delikatne ozdoby :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są! Wspaniałe pomysły;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne, każda inna, każda chwyta za serce.Piękne, idealne, wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne kartki, mamy na pewno były zachwycone:))) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ta z sercem. uwielbiam takie kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki prześliczne :o) A ta ostatnia wyzwaniowa -cudo :o)
    Dziękujemy za udział w zabawie u SZMEKa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...