wtorek, 28 maja 2013

Pamiątka Chrztu Świętego

Szaro, buro i ponuro, a do tego mokro :( Taka pogoda dziś u mnie zza oknem :( ale nie można się załamywać tylko do karteczek siadać, które zawsze poprawiają mi humor :)
Zanim zasiądę do biurka, mam dla Was karteczkę, którą wręczyłam mojej Chrześnicy...




Karteczka sztalugowa wykonana z papierków Crafty Moly, z dodatkiem tekturek ze Scrapińca i TricksArt


Guziczek w kształcie serca to recykling - pochodzi z bluzeczki, z której córka już wyrosła :)


 Delikatną ozdobę tworzy bawełniana koronka i wstążeczka spięte eleganckim ćwiekiem





Z tyłu kartki umieściłam mini kopertę na banknocik :)


 A do kompletu pudełeczko z medalikiem z wygrawerowaną datą Chrztu Świętego


Komplecik zgłaszam na wyzwanie Craft4you - wyzwanie 24


warunki:
- praca dla dziecka
- użycie guzika i ćwieka
- min.jeden produkt ze sklepu Craft4you - u mnie perełki w płynie


oraz na wyzwanie z paletą  ScrapButik

Pozdrawiam Was cieplutko i dużo słońca Wam życzę :)

9 komentarzy:

  1. Nie wiem jak Ty to robisz, że każda Twoja praca jest piękniejsza od poprzedniej... Masz swój styl i widać to w każdej kartce :) Bardzo podoba mi się koronka i świeczka... Cudna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jest pzresliczna .... nie jest za słodka jak dla mnie taka idealna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. słodka, delikatna, dziewczęca - to mi przychodzi na myśl, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace są wyjątkowe, dopracowane w każdym elemencie, prześliczna kolorystyka, cudne detale.Piękna, delikatna i do tego te elementy, które powodują, że całość jest prześliczna :)Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo , bardzo subtelna i delikatna i ten patent na kopertę jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna pamiątka, widać włożone w nią serce :)
    recyklingowi guzik jest piękny, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu jak ja uwielbiam Twoje kartki :) tak cudnie potrafisz dobrać kolory, że nawet jak kartka jest skromna co do ilości elementów to zawsze jest bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej...guziczek Kajdulki ;) to Kornelcia ma niepowtarzalną pamiątkę...taką od serca i z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny komplet, wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...