czwartek, 9 maja 2013

Wiosenne zaproszenia na 30-ste urodziny

Całkiem niedawno zostałam poproszona o wykonanie zaproszeń na urodzinowe party Ani, która świętować będzie swoje 30-ste urodziny. Niestety nie znam osobiście Jubilatki, jedynie miejsce w którym postanowiła świętować te wyjątkowe urodziny mogło mi coś o niej powiedzieć...
Uznałam, że jest osobą kochającą życie, która czerpie z życia ile tylko się da i jest urodzoną optymistką :)
A to właśnie wiosną, kiedy wszystko budzi się do życia, z większym optymizmem patrzymy na to co przed nami...
Dosyć gadania, pora na zdjęcia :)






Zieleń, kolor nadziei, a z nadzieją patrzymy w przyszłość... Fiolet to wiosenne kwiaty - krokusy, fiołki, bez :)
No i oczywiście motyl, który dla mnie osobiście jest symbolem nowego życia.
Wiedzieliście, że motyle uważane są za symbol duszy - "Posłaniec Duszy", a kiedyś motyla umieszczano na nagrobkach chrześcijańskich jako symbol zmartwychwstania - wynurzający się z kokonu motyl przywodzi na myśl ponowne narodziny. Motyl kojarzony jest również z nowym początkiem...
Właśnie dlatego myślę, że motyl idealnie tu pasuje - urodziny, a zwłaszcza te przełomowe to moment kiedy zatrzymujemy się na chwilę spoglądamy wstecz i robimy swoisty rachunek sumienia. W nowy etap życia, który oczywiście jest kontynuacją tego co już za nami, wchodzimy z nadzieją, z nowymi postanowieniami, czasami decydujemy się wywrócić nasze życie do góry nogami, a czasem idziemy dalej tą samą drogą. Myślę, że motyl jako symbol nowego początku wskazuje nam tę właściwą drogę życia...

Dzisiaj, choć nie mam urodzin, to jednak dopadła mnie refleksja nad moim własnym życiem... Wybaczcie mi tę moją pisaninę, ale czasem trzeba się wygadać :)
Pozdrawiam Was wiosennie!!!

21 komentarzy:

  1. Co tu pisać? Jak zwykle będą się powtarzać. Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieleń i fiolet to jednak świetne połączenie. ;)) Cudowne zaproszenia! ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz pisz... tak pieknie to ujęłaś ... i oświeciłaś z tymi motylami .... A kartka to moja faworytka .... na dziś ... oprymistyczna w świetnym zestawieniu kolorystycznym i cudnym wianuszkiem do okoła....... dodałaś mi mocy....pozdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mi brakuje słów, na wychwalanie Twoich prac... Czemu każda praca jaką robisz jest tak cudna?! Nie chcę pod każdym postem pisać fajna/śliczna/piękna praca i tyle... Ale po prostu brak słów! Świetne połączenie kolorów. Wianuszek jest uroczy :D A motylek bardzo pasuje i nadaje takiej zwiewności i subtelności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się powtarzać ;) Mam nadzieję, że na początku przyszłego tygodnia stworzę kartkę na Twoje wyzwanie.Mam dwunastoletniego chrześniaka Kacpra, dla którego Harry to numer 1,już jako 10-latek przeczytał wszystkie tomy, a kartka dla niego byłaby świetnym dodatkiem do upominku z okazji Dnia Dziecka :)

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo! Mam jedno zgłoszenie w tej chwili i zastanawiałam się nad sensem tych moich wyzwań ;D
      Kacper na pewno ucieszy się z tej kartki, tak samo jak ja bym się cieszyła :D

      Usuń
  5. Piękne połączenie kolorystyczne, a pnące kwiatuszki są bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za Wasze wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam napisać "śliczne", ale już zostało to napisane. Miałam zwrócić uwagę na świetne połączenie kolorystyczne, też jest już o tym. Pozostaje mi się tylko podpisać pod powyższymi komentarzami, bo się z nimi zgadzam. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu :) Ja cały czas jestem pod urokiem Twojego kwiecistego kuferka - cudo...

      Usuń
  8. No i sznureczki się pojawiły, a że je uwielbiam to tym bardziej karteczki mi się podobają - lekkie i wiosenne mmm. A możesz mi zdradzić co to za wykrojnik ten wianuszek? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że mogę :) Memory Box "Catalina Wreath" podaję adres strony, gdzie ja kiedyś kupiłam, ale chyba cena skoczyła w górę :(
      http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Wykrojnik-Memory-Box-Catalina-Wreath/6961

      Usuń
  9. Piękne zaproszenia - cudowne kolory, całość bardzo wiosenna, optymistyczna. I chciałam Ci bardzo podziękować za nagrodę pocieszajkę - zawartość koperty wywołała ogromny uśmiech na mojej twarzy:) Kartka z podziękowaniem śliczna, a papiery - boskie i tak ich dużo, nie spodziewałam się aż tak miłej niespodzianki. Jako początkującej scraperce bardzo przydadzą mi się te materiały - jeszcze raz baaaaaardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że paczuszka dotarła, a jeszcze bardziej,że jej zawartość spodobała się Tobie :) Już czekam na Twoje prace z tymi papierkami :) Pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  10. Świetnie to wygląda, taka soczysta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ja już kiedyś pisałam, że masz talent, który wykorzystujesz i co swoje dzieło zaskakujesz...mnie i inne osoby.Ostatnia Twoja karteczka zadziwia, bardzo lubię i kolor zielony i fioletowy, uważam, że świetnie do siebie pasują. Wspaniale tworzysz i twórz dalej.Ja będę Cie podziwiać iz wielką przyjemnością odwiedzać Twojego bloga.Pozdrawiam Cię serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Iluszko- dziękuję bardzo za niespodziankę, która właśnie dzisiaj do mnie doszła :-) Buziaki wielkie!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dotąd motyl był dla mnie przede wszystkim symbolem lekkości bytu...
    Pięknie to sobie wymyśliłaś, i równie pięknie otuliłaś papierem... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zaproszenia,świetny pomysł i świetna interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...