środa, 29 maja 2013

Wyzwaniowe notesiki na Dzień Dziecka

Dzień Dziecka już za kilka dni,więc najwyższa pora wykonać kartki dla naszych Milusińskich.
Drobne upominki już zakupiłam, brakowały mi jeszcze kartki z życzeniami, ale w hurtowni papierniczej natrafiłam na bardzo skromne notesiki, dosłownie za kilka groszy, zakupiłam je i postanowiłam spersonalizować dla moich kochanych Urwisków :)

Poniżej zdjęcie oryginału...


Odmienione notesiki prezentuję w kolejności powstawania, każdy z nich wędruje na jakieś wyzwanie

Pierwszy powstawał z myślą o moim najstarszym Chrześniaku - Kapim, który zaczytany jest w Harrym Potterze






Okładka powstała według wyzwaniowej mapki Scrapgang, gdzie oczywiście posyłam notesik.
Notes wędruje również na wyzwanie inspirowane książką u Iliany


Elementy nawiązujące do Harrego to przede wszystkim cytat, zawieszka klucz i miotła powstała z ołówka, rafii i dratwy.
Z boku notesu dorobiłam uszka, w które można wsunąć ołówek - dzięki temu ołówek jest zawsze pod ręką gdy potrzebujemy coś do pisania :)

Drugi notesik jest dla młodszego brata Kacpra - dla Bartka. Również nawiązuje do książki, ale już bez cytatu i wersja skromniejsza - tak to już jest z młodszym rodzeństwem, że chcą to samo co mają starsi :)





Ołówkowa miotełka to obowiązkowy element, a do tego zawieszka sówka :)
Na wyzwanie Iliany zgłaszam TYLKO pierwszy notesik.                      

Kolejny notesik powędruje do Matiego...





Tekturki wytuszowałam, potraktowałam konturówką śnieżną i perełkami w płynie.Kropkę nad i stanowi zawieszka - gwiazdka. Notesik wędruje na wyzwanie nr 2 Piątek13 - na szaro

I pora na dziewczęce notesiki, które zdecydowanie różnią się od tych chłopięcych :)

Dla mojej córki wykonałam notesik według wyzwaniowej mapki NAMASTE


gdzie zgłaszam moją pracę





Uroku dodaje i pięknie dopełnia całość koronka...

I już ostatni - dla Zulki :)







Powstał według wyzwaniowej mapki na maj Magiczna Kartka, gdzie notesik wędruje :)
Powstał głównie z papierków "Poranna Kawa", które są rewelacyjne, kompozycje powstają same :)

Który notesik jest moim faworytem? Nie pytajcie bo nie potrafię wybrać... Każdy z nich powstawał z myślą o dziecku, do którego powędruje, na swój sposób każdy z nich jest wyjątkowy... Mam nadzieję, że uszczęśliwią Obdarowanych :)
Na wewnętrznej stronie okładki znajdują się oczywśscie życzenia, takie od serca...

28 komentarzy:

  1. rewelacyjne notesy super . Dla dziewczynek fajnie kolorowe ozdobne a chłopaki też dostaną świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne notesiki. Ja też mam problem z wybraniem jakiegoś faworyta. Są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sa genialne :D dzieciaczki na pewno bedą zadowolone, a każdy notesik wyjątkowy i mnie jest ciężko wybrać ten naj naj:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są boskie, już sobie wyobrażam uśmiechy na twarzach dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite! Wszystkie notesiki są bajeczne :) Oczywiście bez czytania opisu pierwszy notes skojarzył mi się od razu z Harrym ;) Tak jak napisałaś, wszystkie są wyjątkowe, a to, ze są spersonalizowane tylko dodaje im uroku. Dzieci na pewno będą bardzo zadowolone :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i cieszę się, że zdążyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale produkcja :) super te notesiki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich notesików jeszcze nie widziałam! Super są.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak, tak....z każdą karteczką, nowym wytworem przekonuję się, że Twoja głowa jest pełna pomysłów, że zadziwiasz, że każda praca jest coraz lepsza, coraz piękniejsza i żadna się nie powtarza...Jesteś niesamowita...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam za tyle cudownych słów! Jesteście Kochane, zawsze wiecie jak dodać mi skrzydeł i wiary w siebie...

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są!! ile to trzeba mieć pomysłów, żeby każdy był inny i miłą to "coś" w sobie ;)
    PS. Piękny cytat z Harrego Pottera...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ masz tych dzieciaczków :)) Śliczne i niepowtarzalne notesiki. Pozazdrościć pomysłów. Niesamowite są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To się nazywa zrobić COŚ z niczego ;) takie CUDA tylko u ILUSZKI :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To się nazywa zrobić COŚ z niczego ;) takie CUDA tylko u ILUSZKI ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to jesteśmy w tym samym klubie ja też mam ostatnio faze notesikowo - recyklingową ;) z mojej sporaj kolekcji notesów reklamowych nie wiele już zostało ;) to świetna baza ... co zresztą pokazałaś ........ notesiki cudne ...... i ta według mapki - dziekuję przy okazji :D i te dla chłopców ....... wspaniała tematyka i kolorystyka prac SUPER - Ki DT Namaste ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam do Ciebie :) Twoje notesiki są genialne, nietuzinkowe i takie dopieszczone :)

      Usuń
  15. Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu! :)
    Notesiki swietne! Bardzo podobają mi sie te ozdobione ołówki, szczególnie ołówek-miotełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ świetne prace!!! Wszystkie co do joty są genialne a ten ołówko - miotełek po prostu wymiata!
    Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ileż się dzieje na Twojej pracy. Cudowne wszystkie smaczki. Dziękuję za udział w wyzwaniu mapkowym Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne prace, chciałoby się powiedzieć, że przemyślane głową i sercem - na pewno się dzieciaczki ucieszą!
    Gratuluję też samego pomysłu - to dużo więcej niż kartka, no i też praktyczniej... super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysłowe i jaka różnorodność!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne notesiki, rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW ... cudowności poczyniłaś !!!
    Kazdy notesik ma w sobie to coś, co sprawia, że jest wyjątkowy !!! Ale wiesz co mnie zauroczyło najbardziej ... ???
    Ołówek a'la miotła ... powalił mnie na kolana ! Pomysł REWELACJA ! BRAWO !!!!
    Powodzenia w wyzwaniach życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. notesiki cudne...i to na nasze wyzwanie w Namaste, również:) dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe połączeni kolorystyczne! No i te warstwy... super!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w naszym wyzwaniu, Małgosia z DT Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta kartka na mapkę jest po prostu boska! Ile pracy w nią włożyłaś! Po prostu jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne , do tego każdy inny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...