piątek, 10 maja 2013

Wyzwaniowo dla Mamy

Ostatnio trochę zaniedbałam udział w blogowych wyzwaniach :( Najwyższa pora nadrobić zaległości...


Różyczki wykonane własnoręcznie...


Kokardka z bawełnianej koronki i metalowa zawieszka liść


Ramka powstała z resztek po cyferkach-tekturkach Scrapiniec - delikatnie przycięłam nożyczkami, wytuszowałam i na koniec potraktowałam embossingiem na gorąco


Na koniec perełki w płynie :)

Kartka "Kochanej Mamie" powstała z myślą o wyzwaniu u Scrapujących Polek - kawowy nawias, (kształt nawiasowy,kolor kawowy i ramka),  ale dzięki kilku detalom mogę ją posłać również do:
 - Projekt Wagi Ciężkiej - dla mamy
Craft-Szafa List do M.
DeaArt - Kochanej Mamie (kolor sephia, mama, koronka)
Szmek bloguje (dla mamy)
- Rapakivi - weekendowe wyzwanie ekspresowe (na perłowo)
blog Na Strychu - mama


Skarbnica Pomysłów - z liściem



W końcu pocięłam wygrane papierki z Magicznej Kartki, które szczerze polecam, są fantastyczne!!!
Miłego weekendu Wam życzę :)

22 komentarze:

  1. Świetna kartka, bardzo ciekawy kształt, zdobienia, całość w delikatnym tonie, kwiaty i liście i detale przepiękne...Gratuluję wspaniałej nagrody Iluszko:))

    Trzymam kciuki za wyzwania :))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jak ja mam wygrać jakieś wyzwanie, jak Ty bierzesz w nich udział? Cudna kartka. Wszystko jest idealne: kształt, ramka, kwiatuszki, kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty Iliano... Twoje kartki są nietuzinkowe, z duszą - więcej wiary w siebie!!!
      I powodzenia w wyzwaniach życzę - z całego serca!!!

      Usuń
  3. Śliczna :)
    Wysłałam do Ciebie wiadomość na SP :) Nie zmieścił się link do postu, w którym opisałam jak robię te różyczki:
    http://joannakrog.blogspot.co.uk/2011/10/jak-zrobic-rozyczke-ii.html
    Miłego dnia, Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie tylu różnorakich wyzwań i tylko jedna karteczka, ale za to wspaniała że trudno oczy od niej oderwać. Tyle elementów i szczególików.... wow
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, ja nie mogę do Ciebie zaglądać bo potem w nocy nie śpię bo mi się Twoje dzieła śnią i tusze i big shoty ;-))) ŚLICZNOŚCI!

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza karteczka ...
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - DT Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja, te różyczki dziergałaś ręcznie? Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, powstały z dziurkacza - kwiatek pięciopłatkowy, kursik znalazłam gdzieś w necie, bardzo przyjemnie się je robi, a do tego zużywam skrawki papieru wizytówkowego :) Dziękuję!!!

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba! Jest zupełnie niebanalna, oryginalna... Gratuluję pomysłowego wykorzystania pozostałej tekturki (czn) i pięknych kwiatków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CzN - uczę się od Ciebie :) pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Urocza kartka Iluszko;) Dziękuję za udział w wyzwaniu DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny "nawiasik"...dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu, Margot - DT Craft Szafa

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki niesamowity kształt... dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów i zapraszam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka :-) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo klimatyczna i nastrojowa :)dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka - DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna!
    Dziękuję za udział w zabawie SZMEKa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...