niedziela, 12 maja 2013

Ślubna z mapą do serca Ukochanej/Ukochanego

Witajcie w niedzielne popołudnie :)
Dziś szybciutko... Mam dla Was karteczkę ślubną wykonaną według mapki i wytycznych wyzwania Rapakivi - praca musi zawierać papierowe serwetki/koronki, różyczki i cytat.
Dzięki umieszczeniu stempelka (cytatu) na mapie, która jest mapą do serca Ukochanego, karteczkę zgłaszam również na wyzwanie tematyczne w Diabelskim Młynie - mapa




 Różyczki oczywiście moje :)


Dodana gaza tworzy cudne falbanki, więc kartka wędruje również na wyzwanie w Namaste - falbanki


         Rodzinnej niedzieli Wam życzę :)

18 komentarzy:

  1. Cudna, niesamowicie podoba mi się użycie gazy - świetny efekt:D
    Przyjemnej niedzieli oraz powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i faktycznie sprytnie z gazą wykombinowałaś, znów mam pytanie :) Jakich perełek w płynie używasz, bo moje nie dają mi zadowalającego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rewelacyjna i ciekawa karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, zresztą jak zawsze :) Świetnie połączyłaś te wszystkie elementy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie skomponowane kolorowe serwetki :) Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile warstw i te falbanki :)
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna
    i bardzo falbankowa

    dziękuję za udział w wyzwaniu
    pozdrawiam
    Teo
    NAMASTE

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka, cudne kolory, wspaniale połączenie elementów.Bardzo mi się podoba. Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie zmieszane kolory i ten motyw falbanki - cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie zinterpretowałaś mapkę. Powodzenia w wyzwaniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladne różyczki. DT Namaste

    OdpowiedzUsuń
  13. super:)dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zestawienie kolorów .. i te "przybrudzone" żółte różyczki ...
    dziękuje za udział w naszym wyzwaniu - Ki DT Rapakivi i Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna karteczka! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...