wtorek, 7 maja 2013

Gościnna projektantka w Craft-Szafie i List do M.

Tydzień rozpoczął się dla mnie cudownie i dalej taki jest :) Ale to chyba za sprawą Waszych ciepłych komentarzy pod ostatnim postem i z głębi serca płynącymi życzeniami :)
Dziś wpadam tu na chwilę aby podzielić się z Wami moim szczęściem. Co mnie tak bardzo uszczęśliwiło... To miała być dla Was niespodzianka, ale niektórzy z Was w sympatyczny sposób uprzedzili mnie :) (dziękuję frezji el - buziaki dla Was dziewczyny :))

DT Craft-Szafy zaprosił mnie do bycia ich gościnną projektantką w maju. Nie mogłam się nie zgodzić - nawet w marzeniach nie oczekiwałam takiego wyróżnienia po tak krótkim czasie blogowania...
Bardzo dziękuję DT Craft-Szafy za to wyróżnienie i zaufanie jakim mnie obdarzyli zapraszając mnie do siebie jako gościnną projektantkę...
Jeśli macie ochotę poznać mnie trochę bliżej to zapraszam do lektury w Craft-Szafie :)

Tam również możecie obejrzeć moją inspirację stworzoną na aktualne wyzwanie List do M., gorąco Was namawiam do udziału w nim bo macie okazję stworzyć wyjątkowy upominek dla najwspanialszych kobiet na świecie - dla swoich mam :)





14 komentarzy:

  1. Gratuluję zaszczytnej funkcji :) Byłam, czytałam :) Rzeczywiście fajny masz początek tygodnia :) Zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Piękną karteczkę wykonałaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy Iluszka i cieszymy się Twoim sukcesem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! :) A Twoja karteczka przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wielgasne gratulacje pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromniaste gratulacje!!!! Jak to miło być docenionym prawda? Buzia mi się śmieje na myśl o Twojej radości. Super! A kartka cud miód:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana nie dość, że bloguje od stycznia (i kartkuje też) - nigdy wcześniej tego nie robiłam choć kleić, wycinać, szyć i coś tworzyć lubiłam od zawsze, to właśnie własnymi siłami z mężusiem moim ogród sobie robimy a ja założyłam warzywnik nawet i wysiałam tyle rzeczy i nawet coś rośnie... ale to tylko tak piszę, bo w sumie miło jak są ludzie których cieszą podobne rzeczy. Ściskam cieplutko, Craft Szafe już odwiedziłam i przeczytałam jak widzisz o TOBIE sławna kobieto :)!!! Acha co do stylu to wiesz co tak mi się zawsze Twoje kartki herbaciane wydają - takie jakbyś wszystkie vintag'owała na kolor herbaty - rozgrzewające, ciepłe i urokliwe. Ale to tylko takie wrażenie...nie gniewaj się jeśli źle to wyraziłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warzywniak to moje marzenie,które ciągle czeka na spełnienie... Aż zazdroszczę Tobie :) Marchewka prosto z grządki... już mi ślinka leci :)
      I dziękuję za to jak napisałaś o moich kartkach... Jeśli moje kartki takie wywołują u Ciebie skojarzenia to całym sercem się raduję, a szczęście mnie rozpiera :)
      Herbaciany styl - pięknie to brzmi...

      Usuń
  8. Gratuluję ogromnie. :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale, ogromne gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam bardzo, wszystkim razem i każdemu z osobna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...