poniedziałek, 13 maja 2013

Jeszcze kilka komunijnych pamiątek

Sezon komunijny dobiega ku końcowi, pozostały nam tylko dwie białe niedziele, więc pewnie to już jedne z ostatnich kartek komunijnych w tym roku... Te, jak większość moich komunijnych, trafiły do kwiaciarni.






Pierwsza karteczka uniwersalna, pasuje zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki, brzoskwiniowe bliźniaczki typowo dziewczęce, a w błękicie dla chłopaków :)

Ostatnia powstała na indywidualne zamówienie, kartka w pudełku, jednak zdążyłam sfotografować tylko pudełko, ale kartka wyglądała prawie identycznie :)


Pozdrawiam Was serdecznie, a Ilianie jeszcze raz gratuluję wygranego Candy i życzę więcej wiary w siebie i dużej dawki optymizmu :)

Zapomniałam dodać - napisy pochodzą od jolagg, ale to już chyba oczywiste :)

20 komentarzy:

  1. Dziękuję! Nie wiem czy będę większą optymistką, ale się postaram :) Karteczki są przepiękne, zwłaszcza ta ostatnia z pudełkiem... Uwielbiam Twój styl i poczucie estetyki :)
    Takie pytanko, żeby dawać karteczki do kwiaciarni masz założoną działalność gospodarczą? Bo mi pani w kwiaciarni powiedziała, że inaczej nie ma opcji, żeby wzięła kartki ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iliano odpowiedź wysłałam Tobie na maila, daj znać gdyby jakimś cudem nie dotarła...Mam nadzieję, że pomogłam choć trochę... Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. tak się wetnę nieco w waszą dyskusje ...ja kiedyś robiłam rekonesans ile może zapłacić mi pani w kwiaciarni i wyszło ,że gra nie warta świeczki ...chciała 4 zł maksymalnie zapłacić ....to ile tych kartek bym musiała zrobić .... ojojo

      Usuń
    3. Oj,to chyba trafiłaś na osobę,która chciała sporo na Tobie i Twojej pracy zarobić :(

      Usuń
    4. dlatego nie zrobię na tym interesu ... tylko mogę sobie dłubać po cichutku

      Usuń
  2. Piękne prace, ślicznusie pamiątki.
    Dopieszczone, aż miło popatrzeć i oczko nacieszyć !

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetne pomysły i tak pięknie dobrane kolory. Super karteczki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki dedykowane z okazji jednej uroczystości a jakaż różnorodność w wyborze :) gratuluję kreatywności - są śliczne i jak zawsze nietuzinkowe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle delikatne i cudowne. :))
    Uwielbiam Twoje prace! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne. Zainspirowałaś mnie troszkę. Tymi błękitno chłopięcymi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A kżada z nich jedyna w swoim rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne a każda inna :D najbardziej spodobała mi sie a w zasadzie pudełeczko ;) od ostatniej , cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace. pudełko do karteczki jest prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Kochane, buziaki dla Was i miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczki dopieszczone.... widzę że mało tego nie było ... podziwiam .... ja nie dałabym rady z taką ilością

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak robimy ranking to mnie urzekła kartka na zamówienie, która jest ukryta w pudełeczku. Piękne kolory, świetna kompozycja słowem super! Reszta cudniasta:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...