poniedziałek, 6 maja 2013

Pierwsze imieninki Wojtusia

Zainspirowana wyzwaniem kolorystycznym Klaudii na Diabelskim Młynie postanowiłam wykonać karteczkę dla Wojtusia z okazji Jego pierwszych imieninek...



Odrobina bawełnianej koronki, naturalny sznurek z guziczkiem i słodka zawieszka - krótkie spodenki, która zdobyła moje serce :)


Tekturka - konik na biegunach, pochodzi ze Scrapińca - delikatnie ją wytuszowałam i potraktowałam embossingiem na gorąco.

Karteczka oczywiście wędruje na wyzwanie, a Wam życzę twórczego tygodnia :)

17 komentarzy:

  1. Iluszko prześliczne, jestem pod ogromnym wrażeniem...super i te spodenki i guziczek i tuszowanie i konik...ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka piękna, co jest oczywiste, bo Ty ją zrobiłaś... Podoba mi się kokardka i te spodenki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kartka słodki konik na biegunach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudasne spodenki ;) cały urok twoich kartek to te dopieszczone szczególiki... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, bardzo mi się podobają te niepozorne guziczki które doskonale się wkomponowują w tak doskonałą kartkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonałe są Wasze szydełkowe dzieła - dziękuję dziewczyny!!!

      Usuń
  6. Świetnie wykorzystałaś paletę kolorystyczną, powodzenia w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna! :)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu :)
    DM

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba
    dzięki za udział w naszym wyzwaniu
    pozdrawiam Teo
    Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia Iluszko w wyzwaniu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. konik, zwykly kon na biegunach, mala zabawka, zwykla hustawka, a rozkolysze, rozbawi..... :)) fajny konis :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cóż mogę powiedziec... kolejny raz mistrzowskie wykonanie może Wojtuś bardziej był zainteresowany "jedzeniem" karteczki, ale wokół wzbudziła mega zainteresowanie ... Bardzo dziękuje za każdy milusi detalik na kartce i niebawem ponownie będzie okazja do wykonania karteczki :):):) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że mogłam sprawić radość :) pozdrawiam i buziaki dla Maksymiliana przesyłam :)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...