piątek, 1 sierpnia 2014

Wydzieramy w Skarbnicy Pomysłów

Dziś w Skarbnicy Pomysłów rusza nowe miesięczne wyzwanie - Wydzieranka - czyli tworzymy kartkę bez użycia nożyczek, wykrojników, dziurkaczy i wszelkich innych ostrzy. Dla mnie, uzależnionej od wykrojników, to było nie lada wyzwanie, a jak sobie poradziłam? Zobaczcie i oceńcie sami :)



W roli głównej znów Panna Oliwia wydzierana przy linijce, a kółeczka przy zakrętkach ;)


Tekturka-napis oczywiście ze Scrapińca, a kompozycję dopełniają perełki w płynie i taśma washi.


Sznurek tym razem zastąpiłam sizalem - sznurka nie jestem wstanie urwać rękoma, a sizal tak ;)


Kwiatki to zasuszone hortensje, zeszłoroczny zbiór :)



Szczegóły oraz inspiracje całego DT znajdziecie TUTAJ
a ja już czekam na Wasze fenomenalne prace, a więc chwytamy papier i wydzieramy (się)!!!


Wykorzystane przeze mnie materiały znajdziecie na półkach Skarbnicy Pomysłów

Cudownego weekendu Wam życzę :)


19 komentarzy:

  1. Elegancka praca w każdym calu! Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. i po co komu nożyczki? idealny dowód na piękną pracą ręczną, dosłownie RĘCZNĄ :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dzisiaj sobie kupilam taki fajny wykrojnik hahaha , tez bym chciala wziac udzial , ale nie wiem czy sobie poradze z takim wyrwyaniem hihih, Ty wybrnelas swietnie i piekna isnpiracje stworzylas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z zasuszonymi kwiatami. Bardzo elegancka kartka, naprawdę jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka bardzo ciekawa i inspirująca (nabieram ochotę na wyzwanie), a do tego jest w niej jakaś lekkość. Suszone hortensje nadają całości romantycznego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzieranie idzie Ci genialnie! :P Aż chciałoby się zobaczyć więcej takich prac w Twoim wykonaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie sobie poradziłaś, kartka jest super! ciekawe to wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  8. To ci dopiero wyzwanie! Kartka wspaniała - widać, że Tobie narzędzi nie trzeba ;). Fajnie wyglądają suszone kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta Twoja karteczka a pomysł z nakrętkami !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kompozycja :) Podoba mi się pomysł z nakrętkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. PIękna !!!
    Ileż można zdziałaś nawet bez maszynki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna wydzieranka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie sobie poradzilas :)) slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie Ci wyszło :D jestem pod wrażeniem, że nawet bez nożyczek jesteś w stanie stworzyć taką piękną i elegancką kartkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejkuś, rewelacyjnie ją wydarłaś, lionko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajna wydzierana praca. Świetnie sobie poradziłaś, bo wbrew pozorom nawet przy linijce nie każdy papier współpracuje tak jakby się chciało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ Ci elegancko wyszło te wydzieranie! normalnie bym sobie nie wyobrażała, że takie cudo może powstać bez użycia nożyczek, u mnie powstałby pewnie armagedon!:P

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo pomysłowe i piękne te wydzieranie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...