czwartek, 21 sierpnia 2014

Do kompletu...

Tegoroczny sierpień obfituje w śluby. Tnę i kleję kartkę za kartką, ale dziś nie będzie kartek :) 
Za to będzie pudełko na telegramy i księga gości stworzone do kompletu do poniższych zaproszeń



Księga Gości w formacie A4, wykonana z papierów UHK Gallery


z dodatkiem tekturek, które pokryłam medium pękającym


odrobina sizalu i kryształki nawiązujące do zaproszeń


wewnętrzne strony ozdobiłam stempelkiem Lemonade i kryształkami 


i pudełko na telegramy...




Pudełko i Księga Gości w komplecie



Ślubny komplet zgłaszam na wyzwanie Projekt Wagi Ciężkiej



W swoich pracach wykorzystałam materiały ze Skarbnicy Pomysłów:


Miłego dnia Kochani :)


19 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet! Po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny komplet. Pudelko wyszlo genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZEPIĘKNE! ;) Prezentują się bosko! Nie mówiąc już o tych wszystkich detalach i staranności wykonania, które już w ogóle powalają na kolana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie ! Po prostu cudnie , taki komplecik na slubie to na prawde prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie każdy komplet jest nieziemski. Uwielbiam to, jak dobierasz koloroki, jak robisz kompozycje, cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te papiery, ten wykrojnik i Twój styl. Ogólnie rzecz biorąc - bardzo mi się podoba!!! Zresztą, w Twoich rękach zawsze wszystko "układa" się doskonale :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne, ogromnie mi się podobają kompozycje kwiatowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik!!
    Bardzo mi się spodobały papiery .
    Życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten komplet! Śliczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana Ty jak coś stworzysz, to naprawdę nie można z podziwu wyjść :D
    a o pudełku na telegramy na ślubie pierwszy raz słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny!!!! jak zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich pomysłów i wykonania. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznosci :) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...