piątek, 15 sierpnia 2014

W sielskim klimacie...

Witajcie weekendowo :) Uwielbiam weekendy, a długie wręcz ubóstwiam!!! W końcu można nacieszyć się rodzinką... więc dziś krótki pościk i zmykam leniuchować w gronie najbliższych :)

Sielsko i romantycznie - taki klimat znajdziecie dziś w moich ślubnych karteczkach, a to za sprawą deseczek Panny Oliwii i kolejnego fenomenalnego stempelka z Lemonade - kolejny mój ulubiony :)


Sielski i romantyczny charakter podkreśla bawełniana koronka i ptaszynka z masy MS.
Córcia jednego wieczoru siadła z moimi foremkami i z masą - zabawa spodobała jej się i to bardzo, a dzięki temu ja mam teraz spory zapas ptaszorków, rameczek i gwiazdek :)


Nie mogło zabraknąć tekturki (Scrapiniec), którą wytuszowałam i pokryłam medium szkliwiącym.
Kompozycję dopełnia sznurek i wytuszowane różyczki.



Idąc za ciosem zrobiłam jeszcze jedną w tym samym stylu - tym razem z dodatkiem najnowszej kolekcji Galerii Papieru, bez tekturki, ale z dodatkiem tiulu.






Pierwszą kartkę zgłaszam na trzy wyzwania:


- wyzwanie Polkadoodle
Lato, wakacje, a zwłaszcza sierpień kojarzy mi się ze ślubami, stąd ślubna karteczka :)




- wyzwanie CityCrafter



wyzwanie U Szmeka





A na półkach Skarbnicy Pomysłów znajdziecie:



Cudownego weekendu Wam życzę!!!


22 komentarze:

  1. Obie są piękne, romantyczne i z świetnymi dodatkami.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam i również życzę udanego weekendu, bo ja niestety jutro na 4 do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Po prostu przepiękne! Podziwiam i wielbię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, kusisz na te stemple :P
    Ja tez się nie mogę doczekać kiedy moje Córeczki mi będą pomagały :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszynka cudo, bardzo mi się podoba, ja wciąż poluje na tą foremkę. Całośc kartki obłędna. Odpocznij w gronie rodziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne- uwielbiam kartki w takim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie! ;)
    jesteśmy nowi więc trochę spamujemy, ale liczymy też na miłe przyjęcie do Waszego grona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki cudne. Taki trochę "bałagan" (mam na myśli szarpania i przedarcia) w romantycznym klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ one fantastyczne, faktycznie nieco sielsko! ale mega mi się podoba i jak zwykle oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutely beautiful, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ! Te ptaszki dodaja uroku , stworzylas piekny romantyczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. More beautiful creations ... Thank you so much for sharing your talent here at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda ten stempel na deskach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ one są śliczne. cudne, koronkowe ... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne są :D uwielbiam ten kontrast między czarnym napisem i papierami na pierwszej kartce :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie fanatstyczne, śweitnie zestawione papiery i dobrana kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama jeszcze nie nabyłam deseczek, ale uwielbiam kartki z tych papierów!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Również ładniutka praca:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...