wtorek, 19 sierpnia 2014

Ślubnie i Jubileuszowo oraz wyniki mini-zagadki :)

Dziękuję Wam bardzo za cierpliwość i z całego serca przepraszam, że tak długo kazałam Wam czekać na wyniki mini-zagadki... Jednocześnie muszę przyznać, że zaskoczyliście mnie - prawidłowa odpowiedź padła już w pierwszym komentarzu, którego autorką jest Ewinka Nowa!!! Ewinko gratuluję i proszę Cię o kontakt mailowy - pasje.iluszki@gmail.com
Odpowiedź brzmi - moda, fotografia i podróże :) Fakt, że tak szybko rozszyfrowaliście moją zagadkę tylko mi pochlebia bo to oznacza, że dobrze wywiązałam się z powierzonego mi zadania :)

A dziś u mnie nadal ślubnie i jubileuszowo - to za sprawą dwóch cudownych par... Pierwsza para postanowiła wstąpić w związek małżeński, a druga świętuje 60 rocznicę ślubu - podziwiam i troszkę zazdroszczę tak pięknego jubileuszu...

Obie kartki w tym samym stylu, różnią się jedynie szczegółami :)


Ślubna...







I jubileuszowa, w której motyle zastąpiłam kryształkami
by nawiązać do rocznicy ślubu :)





Wykorzystane przeze mnie materiały znajdziecie oczywiście w Skarbnicy Pomysłów, a są to m.in.:



Ślubna kartka wędruje na wyzwanie Projekt Wagi Ciężkiej



a jubileuszową zgłaszam na wyzwanie na blogu CraftBar - doliczyłam się siedmiu warstw :)



Pięknego i twórczego dnia Wam życzę, dziękuję za Waszą obecność i do zobaczenia wieczorkiem u Was :)

23 komentarze:

  1. Obie karteczki są piękne i w świetnych papierach.
    Dodatki wspaniale wkomponowałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jedna to piękniejsza, nie potrafię wybrać najpiekniejszej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki! Tylko podziwiać Twoje prace :)

    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie piękne !!! Jako ,że bardzo lubię koronki na kartkach optuję za drugą :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne, bardzo nietypowe i oryginalne ślubne kompozycje, to co kocham w Twoich kartkach, każda jest inna i każda szczególna i w każdej widać ile serducha w nie wkładasz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam każda Twoją kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby dwie chociaż tak podobne to jednak się różnią co jest wnich po prostu cudowne i piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne :) Bardzo lubię kartki z warstwami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki piękne - tak jak i okazje, na które powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawe kartki ;D przepiękne są :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne kartki , bardzo piekne tlo wykonalas , napatrzec sie nie moge jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ILONKO,pięknie :)) jestem wierną fanką Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne - sama nie wiem, która bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne :) Ta z kryształkami zwłaszcza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesienią powiało!
    ale taką ciepłą ;-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne i bardzo eleganckie kartki :)
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie skomponowane cudowności!!! Rewelacyjnie wszystko ze sobą splątałaś i przeplotłaś, Ilonko!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne, co tu dużo mówić. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. przecudne kartki :) zachwyca mnie ich kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kartki!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń
  21. cudnie! dziękujemy z audział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...