niedziela, 10 sierpnia 2014

Szczęścia na okrągło ;)

Szczęścia na okrągło - to mój skromny lift sierpniowego gościa na blogu  PR SZOK
W tym miesiącu gościmy aż dwie fantastyczne scraperki - Asię - asikaz_j i Kasię - Misiówę i spółkę.
Ja zdecydowałam się na lift okrągłej kartki Asi, a którą Wy wybierzecie? A może obie :) Serdecznie zapraszam Was do zabawy, być może w kolejnym miesiącu to właśnie Twoją kartkę będziemy liftować :)

I moja okrągła karteczka...









Szczegóły wyzwania, kartki sierpniowych Gości oraz lifty DT znajdziecie TUTAJ .
Zapraszam Was serdecznie :)

A ze sklepu Skarbnica Pomysłów wykorzystałam:

papiery Studio75
papiery UHK Gallery
perełki w płynie białe
różyczki papierowe


Kartkę zgłaszam na wyzwanie Kartkowe ABC - O jak okrąg



wyzwanie U Szmeka




Do zobaczenia na Waszych blogach i oczywiście z wielką ciekawością czekam na Wasze lifty!!!

19 komentarzy:

  1. Widziałem ju na blogu PR Szok ;)
    Piękny lifcik wykonałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ jest po prostu nieziemska! wygląda jak wianek, ahhh, delikatna, kwiecista, idealnie skomponowana!

    OdpowiedzUsuń
  3. wOW!aLE pieknie Ci wyszedl Lift ! Jestem pod wielkim wrazeniem ! Do tego ten ptaszek jest pieknym akcentem w temacie kartki. Cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i delikatna! Podziwiam każdy detal! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna jest :) bardzo podoba mi się je forma :) i piękne detale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ilonko ślicznego liftu :) Bardzo mi się podoba :) Super wianuszek! Pozdrowienia z daleka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lift bardzo udany, spodobała mi się Twoja wersja, wyszła bardzo lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilonko prześliczny lift. piękny wianuszek i ta ptaszyna z masy bardzo dodają jej uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy centymetr tej kartki jest niesamowity! Wianuszek i tuszowania wyszły rewelacyjnie! No i kolory bardzo do siebie pasują, cudowny lift! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna i taka dopieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny lift, super zrobiłaś-niesamowita karteczka:))

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna ta karteczka! kwiatki, ptaszek, śliczne rameczki... wow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden z piękniejszych okrąglaczków!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca!!! dziękujemy za udział w wyzwaniu u SZMEKa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo...